Orașul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

Orașul Oaselor este un roman de excepție. Mi-a plăcut la nebunie și l-am dat gata în doar 3 zile deși e destul de voluminos. O dată ce am început să citesc nu am mai reușit să mă opresc (căram cartea peste tot cu mine).

Orașul Oaselor scoate la iveală o lume cu totul și cu totul specială, o lume în care am descoperit o poveste diferită și plinp de suspans, o lume pe care nici măcar în vise nu v-o puteți imagina. În această lume se trezește aruncată Clary Fray, o adolescentă ce descoperă peste noapte că realitatea nu e așa cum o știe ea. Dintr-o dată ea poate vedea vampiri, vârcolaci, vânători de umbre, vrăjitori și mulți alții.

Momentul în care Clary îi vede pe Jace, Alec și Issabela pentru prima dată în acea seară în Pandemonium este clipa în care viața ei se schimbă complet. O dată cu darul vederii, Clary descoperă o lume ce ar putea fi periculoasă pentru ea. Împreună cu Jace, Alec și Issabela merge la institut, îl cunoaște pe Hodge (blestemat să nu poată părăsi niciodată clădirea).

O dată cu descoperirea acestei lumi ce pare să se suprapună peste cea reală, Clary e pe cale să descopere o mulțime de secrete ascunse cu sfințenie de mama ei și nu numai. În timp ce Clary descoperă noua lume alături de cel mai bun prieten al ei, Simon necazurile încep să apară unele după altele. Mama lui Clary dispare, sau mai bine spus este răpită, dar nu vreau să vă mai dau alte detalii (citiți cartea și veți afla singuri).

Cartea e plină de momente amuzante și ca să vă dați seama cât de haioase sunt o să vă povestesc unul, cel în care Simon și curiozitatea lui fără limite îi bagă pe toți în bucluc. Se pare că Simon nu știe că a da pe gât o băutură necunoscută la petrecerea unui vrăjitor îi poate aduce o mulțime de necazuri. Astfel se transformă într-un șoricel și problemele încep să se țină scai de Clary, dar și de Jace și Simon. Dacă reușește Simon să revină la forma inițială fără sechele puteți afla doar citind cartea.

O altă scenă care mi-a plăcut la nebunie e cea în care Clary și Jace evadează de pe o ditamai clădirea pe o motocicletă a unui vampir ce funcționează cu energie demonică doar noaptea. Să vii imaginați doar sărind de pe clădire și plimbându-se toată noapte. Totuși finalul scenei e unul, cum să îi spun… distractiv și dureros în același timp.

Mai vreți câteva informații?? Ei bine… Clary descoperă o mulțime de lucruri și află chiar și cine este tatăl ei, dar asta o să vă las să descoperiți voi singuri. Carte poate fi achiziționată de aici (click) cu o reducere de 20% din prețul afișat și transport gratuit.

12 thoughts on “Orașul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

  1. Seria este superba si tin sa spun ca pana sa o citescimi uram numele:))Dar apoi cand am vazut ca personajul principal are acelasi nume ca si mine a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult:))
    Obisnuiam sa spun ca ma cheama Larissa in loc de Calrissa ptr ca mi se parea ciudat, dar acum imi spun numele adevarat:))

    ah si mereu ma simteam scunda:)) ptr ca sunt scunda, dar cand am vazut ca descrierea lui Clary se potriveste atat de bine cu mine [ cu exceptia faptului ca eu am parul roscat numia vara, deschizandu-se de la soare] am inceput sa ma simt mai..bine in pielea mea.
    cine ar fi crezut ca o carte te ajuta si in astfel de lucruri?
    ei bine, pe mine m-a ajutat si ma simt bine ca am citit-o:)

    Apreciază

  2. Am auzit multe laude la adresa cartii:]. Mi se pare chiar interesanta si cred ca merita daca ti-a placut si tie la nebunie(din cate am observat, ai o experienta destul de mare cand vine vorba de carti):].

    Imi place fazele alea amuzante:)). Cred ca o sa mi-o iau!:]

    Apreciază

  3. Mi-au placut foarte mult primele 3 volume, dar cel de-al 4-lea ma enerveaza foarte mult. Am citit vreo 200 si ceva de pagini din el si pana acum nu i-am inteles rostul (in afara de cel de a ma enerva pe mine:)))

    Apreciază

    • eu abea sunt la pagina 7 din cel de-al treilea volum si nici nu m-am uitat peste al 4-lea:) oricum, al treilea imi place mult, cu toate ca am citit atat de putin

      Apreciază

      • Tocmai am terminat si volumul 4 si tot ce pot spune e ca din cele 400 si ceva de pagini mi-au placut maxim 50(puse cap la cap din intreg volumul). Nu credeam ca voi spune asta,dar pur si simplu nu-i mai suport pe Jace si Clary.
        Parerea mea este ca era foarte bine daca aceasta serie se termina cu volumul 3. Cum am spus,mi-au placut primele carti,nu m-au plictisit,povestea a fost frumoasa.
        Ultima carte m-a enervat de la inceput pana la sfarsit.Cu toate astea sunt sigura ca vor fi foarte multi care se vor bucura si de acest volum.🙂

        Apreciază

  4. Dupa cate imi dau seama e o carte care merita cumparata cat mai rapid… Nu credeam ca poti sa ai un asa …. mare… talent la …. povestirea carti . La inceput nu prea ma incanta cartea … dar acum nu mai pot de nerabdare …. nu mai pot , treb sa o iau neaparat

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

