Biblioteca ta! (19)

Astăzi vă prezint biblioteca Georgianei Șerban din Bucuresti. Nu uitați că și voi vă puteți arăta biblioteca (în imagini, bineînțeles) pe acest blog și poateți câștiga o carte surpriză.

Ea spune:

Poate pentru multa lume expresia „ador cititul” pare deja un cliseu , dar nu si pentru mine.
  Aceste sunt cartilr mele preferate , si dupa cum puteti vedea abordez diferite genuri literare (fiecare cu preferintele lui).
Nu ma laud cu nimic ,dar ma mandresc cu cartile mele. 

25 de gânduri despre „Biblioteca ta! (19)

  1. Elena cartea Angelologia merita cu siguranta
    dar finalul este lasat cam in fir de par.
    Nu stiu dar cred ca scriitorul nu s-a hotarat daca
    sa continuie povestea.Si apropo de poveste este diferita
    si foarte interesanta (asta dpdv-ul meu)

    Apreciază

  2. Da merita , dar sincer la reclama de care a avut
    parte ma astrptam la cu totul altceva.
    Vezi tu cand a aparut a 16 luna ,a aparut si Fior
    si am crezut ca din cele 2 aparitii prima este mai buna
    (parerea asta mi-am facut-o in urma recenziilor citite
    si bineinteles reclamelor facute pe diferite bloguri),asa ca
    le-am cumparat pe amandoua in aceeasi zi,si le-am
    citit.
    Tin sa mentionez ca sunt intresante ambele, dar dintre
    cele doua pe Fior am savurat-o mai bine.

    Apreciază

  3. buna…….ma intrebam daca cartea ‘Eu sunt numarul patru’ este mai buna decat filmul…si daca in carte povesteste mai mult decat in film…mss….. P.S. :Ai o biblioteca superba 🙂

    Apreciază

  4. Imi place foarte mult biblioteca ta.Poate doar mi-se pare ,dar am observat ca ai incercat pe cat posibil cartile sa le asezi pe edituri?Cam aceasti idee o aveam si eu dar nu stiam cum vine,acum am observat ca e suuper.
    Ai mult titluri cunoscute.Intrebarea mea este,cate din ele ai citit?:D
    Foarte frumos,sa fii foarte mandra de biblioteca ta,ca merita.
    Ai o comoara si la propriu si la figurat.:X

    Apreciază

  5. Eu sunt nr 4, este la fel de superba ca si fimul(si in acest caz,
    actiune cartii se respecta).
    Dupa parerea mea cartea bate filmul(si aceasta parere mi-o mentin
    indiferent de carte si de filmul reprodus)
    Si legat de intrebarea referitoare la cate carti nu am citit din
    totalul de carti prezentate mai sus(tin sa precizez ca este doa o parete din biblioteca personala-cea mai importanta) nr este de
    15 sau 16 carti.
    Unele nu le-am citit pt ca nu am cum(sunt primite si seria este incomplecta ex:Gossip Girls), iar altele stau la rand,pt ca tot timpul
    achizitionez noutati.

    Apreciază

  6. Woow! Cate carti! Mi-ar placea si mie asa o biblioteca! Cred ca i investit multa munca si bani in strangerea atator carti! Cred ca ai toate cartile pe care eu mi le doresc, dar nu le am :))Sper ca intr-o zi sa ajung si eu la un astfel de numar de carti!

    Apreciază

  7. Oanaa spune-mi tu ce parere ai de trilogia MILENIUM de
    la editura Trei , pt ca eu una asi recomanda tuturor cumpararea
    acestor carti.
    Tot ceea ce regret cel mai mult , este ca autorul nu mai traieste
    si ca sunt singurele carti scoase de el.
    Mare pacat si mare pierdere!

    Apreciază

  8. Ioana , depinde de gustul fiecaruia.
    Vezi tu eu am citit intai Fascinatia si Obsesia
    (tot cu zane,troleri,spiridusi etc) scrisa de Melissa
    Maer ,si abia apoi am citit cartile scrise de Holly Black.
    Ambele seri sunt bune(si diferite ca subiect) dar ….
    Ce sa zic , depinte si de varsta pe care o ai(cartea
    are ca target varsta de 12-14 ani , parca)
    Nu pot sa zic ca este o investitie chiar excelenta,
    dar daca vrei sa citesti seria, imprumut-o de la cineva
    sau de la bilioteca , si pastreaza-ti banii pt alte apariti mult
    mai bune(unele eventual mai noi ,pt ca o sa ai de unde
    alege).

    Apreciază

    • mersi ca mi-ai zis daca sunt mai mult pentru cei de 12-14 ani atunci nu prea sunt potrivite pentru mine(am 16 ani)daca o sa le gasesc la biblioteca sa le iau ca sunt curioasa sa vad cum sunt dar nu sunt intr-atat de curioasa incat sa le cumpar….asa ca mai astept sa vad ce carti mai apar si cand raman in pana de carti cam astea ar fi primele pe lista mea 😉

      Apreciază

  9. Daca ai 16 ani atunci poti sa le citesti(gandestete ca eu
    la 26 le-am cumparat ,si le-am si citit din curiozitate mai
    mult legat de autoare)
    Seria e buna ,are actiune, o poveste de dragoste, dar cum
    am mai spus nu prea merita sa fie cap de lista(imprumuta si
    tu de la cineva, si pastreaza-ti banutii pentru serii mult mai
    interesante)

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

