destined (HON #9)

Cover Revealed (3)

Probabil ați văzut că a fost dezvăluită coperta celui de-al nouălea volum al seriei Casa Nopții, Destined, dar vreau să vă mai arăt ceva pe lângă copertă.

Așa cum bine știți, noi, vom avea o altă copertă, poate chiar mai frumoasă ca cea originală. Vom vedea cât de inspirați vor fi cei de la Litera când vor alege și ne vor arăta coperta, dar până atunci așteptăm afișarea pe blogul editurii a pozelor pentru coperta volumului 8, Awakened.

Ce părere aveți despre copertă? Dar ce spuneți de imaginea alăturată? Ce credeți voi că poate reprezenta?

  

12 thoughts on “Cover Revealed (3)

  1. Daca femeia de pe coperta ar fi in culori normale ar fi iesit mai bine😀 dar e frumoasa si asa .
    Eu inca nu am avut ocazia de a citi aceasta serie…. Dar sper s-o cupar cat mai curand posibil … Cam cate vol. are seria?

    Apreciază

      • eu am citit mare parte din ea… dupa parerea mea, av o intrece cu mult… si, mie mi s-a parut ca e si ispirata un pic din av… si daca ar fi sa aleg intre dru si rose, clar as alege-o pe rose… si actiunea nu e chiar cine stie ce…poate urmatoarele vol vor fi mai bune

        Apreciază

  2. Ce frumoasa este coperta la Destined. :X:X:X:X
    Cat despre a doua…hmm… Nu stiu exact ce este dar eu cred ca fata barbatului din partea de sus este Kalona.Da..are ochii rosii,dar eu tot asta cred.Iar cei de jos cred ca sunt Steve Rae si Rephaim.Nu mai stiu in care parte apare o scena destul de asemanatoare cu aceasta poza.Steve Rae si Rephaim luptandu-se cu Kalona si peste tot fiind foc?
    Sper ca nu ii confund..parca asa imi amintesc.Oricum abia astept sa apara si la noi Awakened si Destined.

    Apreciază

  3. Pai e simplu…:) Coperta originala se refera la Stevie Rae si Rephaim….cea cu focul [ dupa parerea mea ] iar cealalta hm… nam nici cea mai vaga idee … Stiu sigur ca coperta noastra va fi mai frumoasa decat a lor:):X:* Iubesc prima coperta cea cu fata …e superba:):)

    Apreciază

  4. Amandoua copertile sunt geniale… Coperta la Destined este superba, daca ar fi si a noastra la fel, ar fi bine. Cat despre cealalta coperta, eu am impresia ca prezinta viziunea Afroditei, atunci cand Zoey era pe taramul celalalt, acea viziune in care raul triunfase, Iar cei din fata focului cred ca sunt Neferet si Kalona, privind cum ard novicii si vampirii care li s-au impotrivit.

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

