I Am Number Four: The Lost Files: Six's Legacy de Pittacus Lore

I Am Number Four: The Lost Files: Six’s Legacy de Pittacus Lore

Bănuiesc că ați auzit până acum de seria lui Pittacus Lore publicată și la noi în țară de către editura Nemira. Primul volum îl puteți cumpăra de aici (click). Din întâmplare, azi am descoperit că autorul a scris și o poveste a cărei acțiuni are loc după cea a primului volum. Această carte e-book spune povestea numărului șase și poate fi comandată de pe Amazon. Continuarea seriei se materializează în cel de-al doilea volum al seriei, The Power of Six ce are lansarea pe 23 august 2011.

Sinopsis I Am Number Four: The Lost Files: Six’s Legacy de Pittacus Lore – tradus de mine, deci îmi cer scuze pentru eventuale greșeli.

Numărul șase – când John o întâlnește în Eu sunt numărul patru, ea este mai puternică și gata de luptă. Dar cine e ea? Unde a trait până acum? Cum s-a antrenat? Când și-a dezvoltat ea moștenirile? Și cum de ea știe atât de multe despre Mogadoriani?

În Eu sunt numărul patru: Fișierele pierdute: Moștenirea lui Șase, descoperi povestea din spatele lui șase. Înainte de Paradise, Ohio, înainte de John Smith, Șase călătorea prin Vestul Texasului împreună cu Katarina. Ce s-a întâmplat acolo îl va schimba pe Șase pentru totdeauna… 

Click aici pentru a citi primul capitol din I Am Number Four: The Lost Files: Six’s Legacy de Pittacus Lore.

Sinopsis pentru cel de-al doilea volum, în engleză:

In the beginning they were a group of nine. Nine aliens who left their home planet of Lorien when it fell under attack by the evil Mogadorians, who scattered on Earth and went into hiding, who look like ordinary teenagers, but who have extraordinary skills. The Mogadorians killed Number One, Number Two, and Number Three. They tried to kill Number Four, John Smith …and failed.

Following a massive battle at the end of I AM NUMBER FOUR that proved that the Mogadorians have found him at last, John joined forces with Number Six. Now the fate of Lorien—and Earth— rests in the hands of these two teens.

Already John and Six have inspired a fellow Lorien—Marina, Number Seven—who has been hiding in Spain. She’s been following the news of what’s happening in the US, and she’s certain it’s the sign she’s been waiting for. 

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

