Cover Revealed (3) – Adevărata copertă Destined (Casa Nopții #9)

Cartea va apărea pe 25 octombrie 2011 în străinătate. Mai jos puteți citi sinopsisul oficial.

Destined

In Destined, the forces of Light and Dark collide as their epic struggle focuses on Tulsa’s House of Night. Zoey is home where she belongs, safe with her Guardian Warrior, Stark, by her side – and preparing to face off against Neferet. Kalona has released his hold on Rephaim, and, through Nyx’s gift of a human form, he and Stevie Rae are finally able to be together – if Rephaim can truly walk the path of the Goddess and stay free of his father’s shadow.

But is Zoey really safe? Does she truly know those who are closest to her? And will love win when it is tested by the very soul of Darkness? Find out what’s destined in the next thrilling chapter of the House of Night series.

25 thoughts on “Cover Revealed (3) – Adevărata copertă Destined (Casa Nopții #9)

  1. este super coperta…dar pana va aparea la noi mai dureaza..eu abia ast sa apara cea de=a opta…:x:X:X…sunt innebunita dupa seria asta…si eu cred ca se poate sa fie rephain …dar cine stie…o sa aflam;)

    Apreciază

  2. rephaim, din cate stiu eu e p coperta vol 8, deci ar fi putin ciudat sa-l puna pe doua volume una dupa alta, totusi din cate am inteles eu din sinopsis el e transformat in om deci e posibil🙂 orikm sper ca rephaim cu stevie rae se fie impreuna😡 si eu astept cu nerabdare vol 8 la noi si sunt curioasa km va arata coperta…

    Apreciază

    • eu abea astept la noi vol 12:X:X:X:X:)))[desi stiu ca nu a aparut nici in state]….pur si simplu abea astept sa vad cum se termina…spre ce a condus toata aceasta poveste si cine cu cine va ramane la final…
      oricum…eu va trebui sa le citesc in alta limba, in pacate, avand in vedere ca m-am muat din tara acum o luna, insa e ok, totusi cartile din seria asta apar aici cam in aceeasi perioada deci nu e cine stie ce [si au copertile originale:X cee ace imi place] deci…ca sa reformulez inceputul : abea astept sa apara in alte tari ultimul volum:)

      Apreciază

      • Imi pare rau ca ai plecat din tara si ca va trebui sa le citesti in alta limba, dar trebuie sa fii fericita ca s-ar putea sa citesti unele carti cu mult inaintea noastra. Apropo, unde te-ai mutat???

        Apreciază

      • italia…si mda, sunt carti acre nu au aparut in romania. de exemplu acum m-ama pucat de orasul de sticla..iar aici a aparut si passion [vol. 3 din damnare] cam cu o luna sau mai putin chiar dupa ce a aparut in state:)
        plus de asta este si seria aceea [al carui nume il uit mereu] insa are o coperta cu doua picioare pe care este asezata o bucata de matase purpurie..[ADOR COPERTA!] si sper sa o citesc in curand. Plus de-asta sunt toate volumele de la jurnalele vampirilor:)
        insa lipsesc, totusi, seri. Academia vampirilor este foarte greu de gasit si, si-asa, este publicata pana la vol 3, dar nu ma plang, o am in romana pe toata, si am citit-o in engleza pe net, iar inainte sa plec am reusit sa imi iau vol 5 in engleza, pentru ca l-am gasit la oferta, la diverta cu 10 ron.
        mi-am cumparat, de-asemenea, tot de-acolo si primele 4 volume sin seria strange angeles tot cu 10 ron fiecare, insa acum nu reusesc sa mai gasesc decat volumul 3..oricum:) macar stiu ca sunt oe undeva prin casa:), dar tot imi voi lua cartea aceasta si in romana, cand o sa vin:)

        Apreciază

      • da:) [in Constanta] … eu mai intai m-am dus la casa sa verific daca e atat…pefiecare pentru ca nu imi venea sa cred..apoi mi-a spus tipa ca este oferta luni iunie…[mi le-am luat pe 29 iunie!!] si ca apoi vor reveni la pretul initial de 45 de lei..si am spus sa nu ratez ocazia, asa ca mi-am luat cardul si mi-am consumat alocatia din luna aceea desi aveam ceva planuit pentru ea ptr ziua urmatoare, dar..ocaziile acestea nu se pierd.
        plus de-asta mai exista si bani de la parinti:”>

        Apreciază

      • Vai… ce-am ratat. Cand mai sunt astfel de reduceri, oferte anunta-ma si pe mine te rog… Ca te rugam sa mi le iei si mie si mi le puneai la posta cu ramburs si iti primeai banii inapoi in cateva zile, bineinteles daca voiai.

        Apreciază

      • normal..nu ma deranja sa fac asta…oricum, acum va fi putin mai greu sa stiu ce oferte sunt, insa eu o sa merg in ro in jurul anului nou si presupun ca o sa fie reuceri…cred ca si la academia vampirilor o sa fie, cea in engleza, asa cum am nimerit eu vol 5 tot la 10 ron

        Apreciază

      • Ai nimerit niste reduceri super… eu nu am in oras Diverta ca as fi mers si eu, dar din toamna ma mut la Bucuresti si poate ca nu o sa mai ratez nimic.. sper.

        Mersi ca ne-ai spus si noua!

        Apreciază

      • 🙂 cu placere..sper si eu sa nu ratezi nimic:) plus de-asta daca te muti la bucuresti iti va fi si mai usor s aajungi la traguri:) totusi, la diverta sunt oferte foarte bune
        acum un an era o oferta de genul: aduci o acrte veche si poti cumpara ce carte doresti la jumatate de oret. O carte pe o carte..
        insa atunci nu citeam, asta fiind acum un an si ma injur mereu in gand cand imi aduc aminte
        [ca si acum]:)

        Apreciază

  3. M-am uitat pe facebook-ul carti si se pare ca pe coperta este Aurox[„Check it out! Isn’t the US cover gorgeous?! Oh, and this isn’t Stark – it’s Aurox! Oooh! Release date: October 25th. XXXOOO”] un nou personaj probabil🙂 oricum nu imi bat momentan capul cu asta sunt prea ocupat sa ma intreb cum va arata coperta volumului 8 in Romania si cand va aparea cartea.:)

    Apreciază

  4. Wow!!! Frumos :>
    Aurox , hah?
    Umbra lui are forma de taur…
    Ar putea fi unul dintre tauri sub forma de om?😕
    Interesant..oare de ce parte e..
    Abia astept sa apara si la noi(desi inca nu a aparut nici la ei)
    :X:X:X:X

    Apreciază

    • mda…este aurox:) cel putin asa am citit pe facebook-ul House of Night. Ca poza de profil este aceasta, iar in comentarii se pare ca toti spun ca este Aurox.
      Si din ce am vazut pe internet s-ar putea sa aiba o relatie cu Zoey?!?!?!?!?!?!?!
      Si primul lucru la care m-am gadnit a fost acesta: „Altul?!”

      Apreciază

  5. mie heath mi se pare destul de dragut si a re o inima buna… totusi il prefer pe stark pentru zoey, mi se pare mai potrivit…orikm in focul mi se pare, ziceau ceva de reincarnare zoey si heath si ca se vor intalni din nou… avnd in vedre ca zoey ma are o viata lunga inainte:))) dar nhu m-am gandit niciodata ca aurox poate fi heath…

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

