Lună Albastră (Nemuritorii #2) în curând la Rao & Promoție!

Lună albastră de Alyson Noel

Cartea va avea 320 de pagini și probabil în curând va putea fi precomandată.

Dornică să afle tot ce se poate despre noile ei talente ca Nemuritoare, Ever îl roagă pe iubitul ei, Damen, să o înveţe.

Dar, pe măsură ce puterile ei sporesc, cele ale lui Damen slăbesc. Dă semne de boală, are pierderi de memorie şi devine tot mai distant. În încercarea de a-l salva, Ever călătoreşte în altă dimensiune, cea magică  a ţinutului verii, unde află secretele trecutului chinuit al lui Damen, un trecut pe care el i l-a ascuns mereu. Dar, în timpul eforturilor ei de a-l salva pe Damen, Ever descoperă un text vechi în care este descris mecanismul de funcţionare al timpului. Acum Ever trebuie să aleagă între a da timpul înapoi şi a-şi salva familia sau să rămână în prezent şi să-l salveze pe Damen care este tot mai bolnav.

Nu ratați ofertele Rao:

9 gânduri despre „Lună Albastră (Nemuritorii #2) în curând la Rao & Promoție!

  1. insfarsit apare:)) daca nu ma insel primul volum a aparut in septembrie sau cam asa ceva, eu l-am citit in decembrie, totusi a trecut aproape un an de la aparitie, mi s-a parut ca s-au miscat cam greu…totusi, sunt curioasa cum va decurge mai departe pov lui ever 😀 cartea e ineresanta…

    Apreciază

  2. Eu am citit Fascinatie…Sincer nu mi s-a parut atat de „fenomenala” pe cat ma asteptam.Este vorba despre o fata care vede zane.In carte zanele sunt prezentate ca niste fiinte malefice, fiecare din ele facand parte dintr-o „curte”:Curtea Verii, Curtea Iernii etc.Singurul lucru care mi se pare intr-adevar special si sa zicem iesit din comun la aceasta carte, este faptul ca personajul principal nu se indragoste de vreu zan sau asa ceva, ci ramane cu iubitul ei uman.Sper ca v-am ajutat putin!:d(cartea am citi-o mai demult asa ca nu imi aduc aminte aproape nici un nume:D)

    Apreciază

  3. Sabinna ,cat de curand apare?
    O aparitie pe an nu este chiar ok,avand in vedere ca
    la ei au terminat anul asta seria.
    Cei de la rao nici macar nu se tin de programul propriu
    (cartea trebuia sa apara in vara-daca privim in catalogul lor)
    Sunt mai mult ca sigura ca tot prin septembrie va aparea.

    Apreciază

  4. Pacat pt ca au si au contractat multe serii interesante,dar in ritmul acesta parca-mi cam piere cheful.
    Am observat ca aceasta problema o au si la seriile care nu sunt in categoria urban fantsy,asa ca din pacate daca-mi place ceva foarte mult trebuie sa astept cam 1 an de zile.

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

