P1080692

Biblioteca ta! (21)

Astăzi vă prezint o nouă bibliotecă, cea a lui Badea Doriana-Alessandra, în cadrul acestei rubrici.  Sper să vă placă. Nu uitați că și voi puteți trimite poze cu biblioteca voastră și puteți câștiga o carte surpriză.

Ea spune că:

Lectura este una din pasiunile mele, dar nu intotdeauna a fost asa.Acum cativa ani chiar nu puneam mana pe vreo carte,dar asta s-a schimbat cand intr-o zi am decis sa-i dau o sansa cititului.Cand am inceput sa citesc am simtit ca nu as mai putea sau poate nu as vrea sa ma mai opresc vreodata .
Ador sa citesc fiecare pagina ,rand ,cuvant , doarece totul prinde viata in lumea creeata .Cand citesc simt fiecare traire,sentiment al personajelor ,fericire ,compasiune ,ura sau chiar frica, iar cele mai potrivite cuvinte pentru a descrie acest sentiment sunt: “Traiesc cu personajele,sunt pur si simplu legata de ele!”
Cand citesc lumea creeata devine realitatea pentru mine,ajungand sa-mi placa fiecare particica a acelei lumi ,lumea reala fiind ceva vag pierdut undeva in neant.
Urasc cand ajung la finalul povestii ,deoarece realizez ca trebuie sa ma intorc de la lumea mea fabuloasa la realitatea nebuna si fara sens.
Cititul este unul dintre cele mai bune lucruri din lume,o oportunitete fantastica de a a-ti petrece timpul liber si este de asemenea o evadare din lumea ciudata in care traim.
Sper din tot sufletul sa va placa bibloteca mea!

*Sunt poze cu bibloteca mea noua si cu cea veche. 

4 thoughts on “Biblioteca ta! (21)

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

