DSC01947

Biblioteca ta! (25)

Astăzi vă arăt biblioteca Andrei Epure. Sper să vă placă ce veți vedea. Nu uitați că și biblioteca voastră poate ajunge pe blog (bineînțeles dacă vreți) dacă trimiteți pozele pe adresa mea de e-mail.

Ea spune că:

  As vrea sa impartasesc cu voi o mica parte din biblioteca mea.Unul dintre viciile mele cele mai mari sau mai bine spus placeri este de a citi si de a cumpara carti.Pentru mine sa citesc este o aventura continua care sper sa nu se sfarseasca niciodata.Fiecare din noi are nevoie uneori sa evadeze de problemele zilnice si pentru mine asta inseamna cititul.Am anumite perioade cand citesc un anumit gen clasic,horror,sf, nu conteaza atata timp cat imi ofera o sursa continua de fascinatie.Dar se pare ca de vreo 2 ani am ramas axata pe genul urban fantasy sau mai bine zis obsedata :)).Pur si simplu nu au reusit sa ma plictiseasca cartile de genul acesta.Si credeti-ma ca sunt o persoana care se plictiseste destul de usor.Sper doar sa va placa biblioteca mea. 

33 thoughts on “Biblioteca ta! (25)

  1. Felicitari,ai o biblioteca extraordinara!
    Profit de ocazie si vreau sa te intreb cum este seria Cronicile vrajitoarelor? De mult timp vreau sa-mi cumpar seria asta,dar am stat in dubiu.Deci o parere?
    Mi-au facut cu ochiul si cartile de la Nemira.
    Ce sa mai,o biblioteca pe gustul meu.Diversificata.
    Felicitari!

    Apreciază

    • Multumesc!Si asta e abia a treia parte din cartile care le am😀
      Sa stii ca mie mi-a placut mult,dar tin minte ca atunci cand am citit-o(cred ca asta a fost acum vreo 5 ani) erau capitole cu multa descriere.Adevarul e ca Anne Rice imi place mult cum scrie,dar mi se parut ca Cronicile vampirilor a fost mai bine scrisa,dar asta e doar parerea mea:D

      Apreciază

  2. Multumesc de raspuns.
    Si eu am aceasi parere despre scriitoare.Este buna,dar faima i se trage in mare parte si datorita PR-lui ei.
    Nu am citit asa multe carti scrise de Anne Rice,dar din ce-am citit mi-am schimbat putin parerea despre ea.
    Este o buna scriitoare,dar in cartile ei cam lipsecte actiunea(cel putin dupa parerea mea).

    Apreciază

  3. WOW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 Ai o biblioteca fantastica !!!!!!!!!!!! De cati ani citesti ? Pur si simpla sunt fermecata de cartile tale !! Asta e tot ce pot spune !!!

    Apreciază

  4. O, wow (in sensul cel mai bun cu putinta🙂 ) Cand am vazut ca ai carti de John Saul (sunt mare fana) si de Anne Rice am zis ca trebuie sa te felicit pentru minunata biblioteca. Imi place ca ai cat mai multe genuri si daca aceasta e abia a treia parte…grozav. Felicitari, ai o biblioteca uimitoare!

    Apreciază

  5. Cred ca de pe la 14-15 ani am inceput sa citesc mai serios.Tin minte ca pierdeam noptile citind si a doua zi la scoala eram moarta de somn,dar in momentul respectiv aveam sentimentul ca totul e pe viata si pe moarte daca nu ajugeam sa cunosc sfarsitul.Stiu ca in vremurile alea eram innebunita dupa Stephen King,John Saul si Anne Rice.Si nu mai spun de cartile lui S.King…adevarate cosmaruri imi dadeau,ajungeam sa dorm cu becul aprins :))).Dar abia in ultimii doi ani pot spune ca am inceput sa imi cumpar din ce in ce mai multe carti.Acum cred ca nu trece luna sa nu imi cumpar in jur de 7-8 carti de am ajuns sa fiu o sursa continua de tachinare pentru prietenii mei😀.Ce pot sa spun imi place foarte mult sa citesc…
    Imi face o enorma placere sa va citesc parerile despre biblioteca mea.Multumesc!

    Apreciază

    • tu ai reusit sa le citesti pe toate ?:D eu cam in jur 1000 de carti si nu m reusit sa le citesc pe toate am incercat sa fac un tabel cu cartile pe carre le am dar niciodta nu am reusit sa le fac😀 ajungema doar pana la 500 si ma lasam ca erau pre a multe :)) .cred ca daca am citit un sfert din el😀

      Apreciază

      • De citit le-am cam citit aproape pe toate,unele si de 2-3 ori daca mi-au placut.La inceput aveam abonament la biblioteca,dar si de acolo am citit cam tot ce mi-a placut.Asa ca acum am cam ramas cu placerea sa vanez pe site-urile editurilor tot ce apare nou sau ce nu am prin biblioteca😀.

        Apreciază

      • Si eu te felicit pentru biblioteca absolut superba pe care o ai. Nu stiu cum de ai atat de mult timp sa citesti.. ai descoperit vreo vraja de sta timpul in loc… am si eu nevoie de una, urgent.

        Apreciază

      • Multumesc.NU tot timpul stau bine cu timpul sau dispozitia,dar chiar si seara daca vin obosita incerc sa imi fac timp sa citesc.Deseori am prostul obicei sa nu mai las cartea din mana pana nu ajung la sfarsit.Faza e ca de cele mai multe ori ajung sa imi tai din portia de somn.
        Oho cui nu i-ar place sa stie o vraja de oprire a timpului:D

        Apreciază

  6. Inseamna ca ai ceva spatiu de depozitare!
    La faza cu tachinarile te inteleg perfect, si eu sunt cam in aceeasi situatie.Ca raspuns le spun tuturor ca cine „nu traieste”ceea ce simt eu cand citesc,nu vor intelege in veci de ce nu pot renunta la aceasta pasiune.
    Daca nu ar costa asa de mult,si daca asi avea mai mult timp liber,cred ca asi depasi nivelul de 8-10 carti citite pe luna.
    Asa ca te inteleg perfect.(eu si acum la 28 de ani mai pierd noptile citind-asta din cand in cand)

    Apreciază

    • Haha ai perfecta dreptate.Eu am o prietena care fregvent incearca sa ma convinga ca placerea de a fuma e mai mare decat placerea cititului :)).NU intelege de ce dau banii pe carti.Cartile costa destul de mult in zilele noastre,dar macar atat merit si eu😀
      Sa stii ca problema cu depozitarea o am si eu.Nu iti spun ca am si langa pat pe jos teancul de carti.Noroc ca stau bine cu imaginatia si mereu imi improvizez un loc nou pt carti😀
      Problema timpului o am si eu.Uneori vin asa obosita de la lucru ca pur si simplu nu mai am starea necesara sa citesc ceva.

      Apreciază

  7. Aurul cruciatilor de la RAO.
    Maine dupa munca fac o vizita la Libraria M Eminescu pt a-mi lua vol 4 din seria Anita Bleak(varianta in engleza). La inceputul saptamanii cand am fost nu o aveau in stoc si mi-au zis fetele de acolo sa revin la sf saptamanii.Sant tare nerabdatoare.
    Iar de luni incolo,cu siguranta ca voi cumpara si Blestemul din Swoon(asta daca nu cumva maine nu voi sari calul cand ma voi vedea intre atatea carti).

    Apreciază

  8. Am citit putin despre ea,suna foarte bine.Pare genul ce citesc eu.Cum ti se pare pana acum?
    Cat despre seria Anitei Blake se pare ca tocmai mi-am gasit pe ce sa mai cheltui banii.Multumesc!

    Apreciază

  9. Este foarte foarte interesanta.
    Daca vrei sa o citesti tr sa sti ca este a doua carte scrisa de Gibbins aparuta la RAO.Prima este Atlantida.
    In principiu cartile nu au legatura intre ele(fiecare cu aventura ei),singura legatura o reprezinta personajele.
    Cartea este in genul celor scrise de Clive Cussler,care apropo este un geniu al genului.Multa istorie,aventura,suspans,ce sa mai combinatia perfecta.
    Ce mi-a placut la nebunie pana acum(sunt la 249 din 380) este faptul ca mi-am imbunatatit bagajul de cunostinte legat de Groerlanda si de ghetari.
    Legat de Anita Bleak,pacat mare pacat ca nu sunt publicatr decat primele 3 vol ale sariei.Restul de pana la 20 sper sa le gasesc la Libraria M Eminescu in varianta scrisa in engleza(cand am fost eu luni la ei nu o aveau complecta,dar au promis ca vor face comenzi).

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

