First Look (15) – Zori de zi (Breaking Dawn) – partea I în România

În așteptarea ecranizării Breaking Dawn – Partea I vreau să vă arăt o imagine incredibilă, asta cel puțin pentru mine dat fiind faptul că nu sunt din București (abia m-am mutat) și o astfel de priveliște pentru mine e cu totul nouă.

Azi eram la stația de metrou Titan și ce să vezi pe mijlocul drumului, în mijlocul intersecției? O ditamai imaginea promoțională pentru Breaking Dawn. Am rămas pur și simplu blocată, wow… așa ceva la noi, în România? de așa dimensiuni? Ce chestie! Oricum mi-a plăcut la nebunie și în timp ce mă grăbeam să traversez strada, m-am oprit să fac o poză și să vă arăt și vouă. Pur și simplu nu m-am putut abține.  Sper să vă placă!

Această prezentare necesită JavaScript.

Nu uitați că filmul apare pe 18 noiembrie. Ne vedem în cinematograf!

14 gânduri despre „First Look (15) – Zori de zi (Breaking Dawn) – partea I în România

  1. deci imi cer scuze daca acesta nu e locul potrivit pentru comentarii in materie de film, dar astazi am fost la zori de zi…si vreau sa spun ca filmul e suuupeer suupeeerr si merita vazut in cinema. Finalul mi-a dat lacrimi abia astept sa vad sfarsitul.

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

