tunele promotie

Seriile Tunele și Cronicile Wardstone cu reducere 50%

De astăzi puteți achiziționa oricare dintre volumele celor două serii cu o reducere de 50% și transport gratuit de la Corint Junior. Eu mi-aș fi luat din nou Tunele pentru că e seria mea de suflet, cea cu care am început absolut toată această nebunie, m-am apucat de citit și mi-am făcut blog ca să vă fac și pe voi să citiți. Sper să vă comandați și voi una dintre cele două serii sau de ce nu, ambele. Click pe oricare dintre cele două bannere pentru a comanda.

One thought on “Seriile Tunele și Cronicile Wardstone cu reducere 50%

  1. Joi am luat de la biblioteca primele 2 volume din Cronicile Wardstone si mi s-au parut absolut geniale, iar acuma am vazut ca au oferta la ele. Mi-am comandat deja toata seria si de abia astept sa le primesc.😀

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

