Un nou început!

Bună!

Vreau să vă anunț că astăzi mi-am făcut un nou blog. Nu vă speriați, nu e tot despre cărți ci despre mine. Pur și simplu vreau să scriu acolo tot ce-mi trece prin cap. Designul e abia la început pentru că nu am avut când să lucrez la el, dar probabil se va schimba destul de mult în zilele următoare. Până atunci, click aici ca să îl vedeți și să vă dați cu părerea. Sper să vă placă.

4 gânduri despre „Un nou început!

  1. Un inceput promitator , sper sa ai succes cu noul blog asa cum ai cu acesta , abia astept sa citesc mai multe , sa te cunosc si eu mai bine , dar …poate ne vedem o data in bucuresti si o sa fie ok :)) , sa ne scrii si de bune si de rele acolo , sa nu te feresti ;)) suntem cu ochii pe tine , hihi

    Apreciază

  2. O sa te urmarim si o sa fim cu tine si la bune si la rele(eh, speram) si o sa fim fericiti ca o sa te putem cunoaste. chiar eram curiosi cine e fata din spatele blogului(stiu ca nu vorbesc doar in numele meu). Succes!

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

