img038

La colet! (16)

Astăzi vă prezint ceea ce am primit eu într-un colet ieri, adică cel de-al 11-lea volum al seriei Vampirii Sudului (True Blood), alături de celelalte volume pe care mi le-am cumpărat împreună cu revistele Bravo și Bravo Girl.

De la Editura Leda (mulțumesc!) am primit:

Capcană Mortală (Vampirii Sudului #11) de Charlaine Harris, volum ce poate fi comandat de aici cu o reducere de 20%.

 

Împreună cu Bravo și Bravo Girl mi-am luat și celelalte volume ale seriei Vampirii sudului, dar din pacate am uitat să îl pozez și pe al patrulea și l-am trimis deja acasă, deci le veți vedea doar pe celelalte.

 

Rămâneți aproape pentru că în această seară voi lansa mai multe concursuri, mai ales că abia a trecut Halloweenul.

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

