Movie ON (1) – Soția Călătorului în Timp (The Time Traveler’s wife)

Mă gândeam de mult timp să realizez o nouă rubrică, de această dată dedicată filmelor/ ecranizărilor/ serialelor și mi-am adus aminte de acea emisiune de pe 1music și mi-a plăcut atât de mult denumirea încât din cronică de film (denumită inițial), rubrica a căpătat numele de Movie ON. Sper să vă placă!

Pentru prima ediție a rubricii am ales să vă vorbesc despre Soția Călătorului în Timp.

Astăzi m-am decis în final să vizionez și eu Soția Călătorului în Timp și tot ce pot să spun e: wow! E un film foarte bun și trebuie să spun că la un moment dat m-au copleșit lacrimile.

Am rămas uimită de cât de bine urmează filmul acțiunea romanului. Cred că am uitat să vă spun că acest film este ecranizarea cărții cu același nume, scrisă de Audrey Niffeneger și publicată la editura Tritonic. Recenzia cărții o găsiți aici.

Scenele din film sunt aranjate puțin diferit față de cele din carte. Fimul începe cu accidentul pe care îl suferă mama lui Henry și cu prima călătorie în timp a acestuia. Mi-a plăcut foarte mult felul în care Henry a încercat să se revanșeve pentru cearta pe care a avut-o cu Claire aducându-i un bilet la loto. Bineînțeles, cei doi au câștigat vreo 5 milioane de dolari, așa că au început să își caute o casă. Cum credeți voi că au decurs lucrurile? Henry intra și ieșea din fiecare casă spunând „Nu asta e casă”, deși lui Claire îi placea.

M-am supărat atunci când am ajuns la finalul filmului și am văzut că lipsește ultima scenă din carte.  Cred că m-ai bine spus ar fi: m-a dezamăgit faptul că nu am văzut acea secvență. Totuși, filmul m-a impresionat și au început să îmi curgă lacrimile, chiar dacă știam ce urmează, văzând totul sub formă de imagini a fost și mai emoționant. Mi-ar fi plăcut să văd secvența aceea, dar chiar dacă nu am văzut-o pot să spun că filmul merită fiecare minuțel și secundă.

O poveste de dragoste tragică și fericită în același timp, mai ales dacă citiți cartea și aflați la ce scenă mă refer. Cei doi fac sacrificii în continuu pentru a fi fericiți și pentru a avea un copil, dar de foarte multe ori lucrurile nu merg așa cum vor ei.

Mai jos vă las trailerul filmului. Sper să îl vizionați și voi și să vă placă foarte mult.

2 thoughts on “Movie ON (1) – Soția Călătorului în Timp (The Time Traveler’s wife)

  1. super tare trailerul – povestea de dragoste a filmului imi aduce aminte de o alta poveste bazata pe un roman de dragoste „the notebook” de Nicholas Sparks ( am plans cand am vazut filmul ala ) si sincer nu cred k o sa fiu in stare sa citesc cartea.

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

