Concurs Capcană Mortală (Vampirii Sudului #11) – Charlaine Harris

Update: Câștigătoarea concursului este Solnitaru Denisa-Alexandra. Astept datele tale prin formularul din bara laterală a blogului.

Aceasta a scris: Cum ar fi primul vampir pe care l-as vedea in viata mea..chiar mi-as dori sa nu raman cu gura cascata. Sa nu-mi exprim socul.. n-ar da bine :). Apoi probabil as afisa cel mai gigant si stupid zambet al meu,n-as putea sa ma abtin, pentru ca toata viata mi-am dorit sa pot intalni un vampir.
De obicei am reactii aiurea cand sunt luata prin surprindere. L-as intreba „Esti real?” si probabil l-as impunge cu degetul pentru a-mi confirma..Apoi i-as face cinste cu o alta sticla de True Blood si i-as cere sa faca o poza cu mine..sa verific mitul. As prefera sa iasa in poze, pentru ca vreau amintiri ale momentului . 

Sărbătorim Gaudeamus cu o serie de concursuri. Pentru primul pun la bătaie ultimul volum al seriei Vampirii Sudului apărut în România la editura Leda.

Tot ce trebuie să faceți este să răspundeți la întrebarea de mai jos în maxim 10 rânduri.

Care ar fi primul lucru pe care l-ați face dacă în fața voastră ar apărea un vampir cu o sticlă de True Blood în mână?

Aștept răspunsurile voastre prin formularul de mai jos până pe data de 27 noiembrie ora 20:00.

Mulțumesc Editurii Leda pentru această carte.

Succes tuturor!

31 de gânduri despre „Concurs Capcană Mortală (Vampirii Sudului #11) – Charlaine Harris

  1. Primul lucru? Hmm…probabil l-as intreba daca sticla de True Blood e prima lui masa. Nimeni nu vrea un vampir infometat in fata lui nu? Sunt sigura ca picioarele mi’ar fi blocate deci nu as putea fugi si cred ca ar cea mai proasta idee posibila dat fiind faptul ca sunt asa rapizi. Eu fiind foarte sociabila poate as face conversatie cu el,chiar daca suna nebunesc, as vrea sa aflu totul despre aceasta viata de vampir. Primele sentimente pe care le-as simti ar fi frica amestecata cu fascinatia si daca e si dragut poate timiditate :D. Suna nebunesc nu?

    Apreciază

  2. Salut! Tocmai am descoperit blogul vostru (din cate am inteles) si e chiar foarte dragut, imi plac chiar foarte mult concursurile si cred ca o sa ma inscriu la acesta:D Buna treaba cu blogul, tineti-o tot asa:)

    Apreciază

  3. Daca as vedea un vampir cu o sticla deTRUE BLOOD in mana,as incerca sa nu il privesc in ochi sa nu ma farmece, daca ar vrea sa avem o conversatie m-as prezenta politicos si l-as intreba fara sa se supare daca e vegetarian(daca prefera TRUE BLOOD, sau sange de animale)pentru ca nu as vrea sa vad un vampir flamad si daca nu vampir pune ochi pe tine trebuie sa ii faci pe plac ca altfel te va omori si voi si infricosata.Voi incerca sa ne cunoasteam fara sa dam detalii personale sau lucruri strict legate de vampiri deoarece nu le place sa vorbeasca despre asta desi voi fi speriata ,facinata voi incerca sa ma comport normal si sa fiu un bun crestin.La sfarsit sper sa fiu inca vie si nevatamata

    Apreciază

    • Serios? Nu mai crede atatea tampenii fara absolut nicio dovada. Iti dai seama ca esti prima persoana care ma acuza de asa ceva? Si in cazul in care nu iti dai seama de ce, pot sa iti spun tot eu: pentru ca dau cartea cui cred ca merita, nu dupa prieteniile pe care le-am legat eu cu diferite persoane. Tu ai avut sansa ta sa castigi si nu cred ca daca ma acuzi pe mine de ceva faptul ca nu tu esti castigatoarea acestui concurs se va schimba. In plus, ce te face sa crezi ca replica ta cu `Hey! Nu vrei ceva mai natural, direct de la sursa? Hai la tine acasa sau in mica ta ascunzatoare sa vedem cat de mult iti place sangele…Vreau sa fiu a ta pentru tot restul vesniciei…:->` ar fi putut castiga?

      Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

