IMG_0211

Gaudeamus – partea I

Hei! Ați fost la târgul de carte Gaudeamus în acest sfârșit de săptămână? Dacă nu ați reușit să ajungeți pentru că pur și simplu locuiți în celălalt capăt al țării, exact așa cum locuiam și eu acum 2 luni, o să vă arăt imagini de acolo, dar și câteva filmulețe în care o să vedeți cum încercam să îmi fac loc prin mulțimea de oameni care a fost prezentă la eveniment.

Astăzi o să vă arăt toate pozele pe care le-am făcut și unul dintre filmulețe.  La începutul clipului veți vedea cum încerc să mă strecor printre oameni pentru a ajunge la… Editura Leda.

În zilele ce vor urma veți mai vedea clipuri și de la alte edituri, dar și cărțile pe care le-am luat eu de acolo, deși au fost cam puține, cred că zilele acestea voi face o comandă de pe elefant sau libris (încă nu m-am decis) ca să completez ce nu am luat de la târg.

Știu că filmulețele sunt puțin cam „tremurate”, dar trebuie să înțelegeți că lumea trecea pe lângă mine și mă împingeau dintr-o parte în alta. Sper că nu a ieșit un dezastru, așa că vă poftesc să vizionați atât clipul de azi cât și pozele.

Mai jos sunt aproximativ 90 de poze și sub clip puteți da click pe fiecare din ele pentru a le mări.

Această prezentare necesită JavaScript.


11 thoughts on “Gaudeamus – partea I

  1. foarte frumoase pozici..este raiul pe pamant!!!si eu sunt din bucuresti si am fost , mi-am achizitionat si eu niste carti pe care le iubesc…in special Iertarea – P.C Cast .Am si eu o intrebare daca se poate ..daca sti u cumva ce carti vor fi publicate la bravo dupa vampirii sudului…daca vor mai fi bineinteles!!!poopici si imi place blogul tau si o spun din suflet.

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

