Gaudeamus – partea I (bis) + o mică surpriză

Am uitat în prima postare să vă povestesc câteva lucruri despre editura Leda, ce am văzut, ce nu am văzut la târg și altele.

Ca în fiecare an, la standul grupului editorial Corint am surprins atât copii cu părinții alături de ei, căutând cea mai potrivită carte, cât și adolescenți siguri pe ei în alegerea volumelor, dar și persoane mai mari de 30 de ani care încercau să își găsească o nouă carte pe care să o aibă pe noptieră în fiecare seară și în geantă în fiecare zi. Am rămas plăcut surprinsă de faptul că oamenii plecau din standul editurii cu câte 5-6 cărți (cel puțin). Prețurile au fost mai mult decât atractive. Editura a venit anul acesta cu o idee minunată (pe care sper să o găsesc și în vară, la Bookfest)  făcând pachete de câte 2 cărți (în cazul celor ce nu făceau parte din serii) sau de câte 3, 4 în cazul seriilor, iar toate erau la prețuri fantastice. Pachetele de 2 cărți aveau prețuri între 11 și 20 de lei.

 Am încercat și în acest an să dau de Daniel (adminul blogului Leda), dar din păcate acesta nu a reușit să ajungă. Totuși am vorbit cu d. Mihaela și am aflat și faptul că sediul editurii e în sectorul 6 și dat fiind faptul că și eu locuiesc în acest sector al Bucureștiului așa că probabil îi voi face o vizită direct acolo.

În altă ordine de idei, mai jos puteți vedea câteva poze ale catalogului corint junior în care veți descoperi și o surpriză. Corint Junior revine cu o nouă serie (probabil din 2012): Urâții de Scott Westerfeld. Mai multe detalii despre această nouă serie puteți vedea în imaginea alăturată.

Eu sunt uimită de cât de repede a apărut Pe jumătate moartă de Kim Harrison, încât aș îndrăzni să spun că Urâții va apărea foarte repede, în prima parte a anului 2012.

Această prezentare necesită JavaScript.

12 gânduri despre „Gaudeamus – partea I (bis) + o mică surpriză

    • Buna,

      Azi am terminat Patimi de Sucub si mi s-a parut incredibila. Pur si simplu ador seria. Volumul acesta nu m-a lasat in suspans ca si celelalte de pana acum, dar mi-a placut la nebunie. Zilele urmatoare voi posta si o recenzie.

      Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

