Gaudeamus – partea a III – a

Ar fi trebuit să pun această postare de ceva vreme, dar nu am mai reușit pentru că timpul începe să fie tot mai scurt, netul mai are și el câteva probleme și tot așa. Totuși, trecând peste toate astea, vreau să vă spun că am fost și pe la standul editurii Nemira la Gaudeamus și am și o mică filmare ca să vă demonstrez. Era foarte aglomerat, toată lumea încerca să își găsească cel puțin o carte pe plac și bineînțeles că sfârșeau prin a părăsi standul cu un braț de cărți.

La Nemira m-am îndrăgostit din nou de Jocurile Foamei pentru că noile coperți arată fără doar și poate extraordinar de bine. Îmi pare atât de rău că nu au fost publicate de prima dată așa. Mi le-aș fi cumpărat și eu încă o dată, dar le am deja de două ori în primul format. Dacă nu ați citit încă volumele nu mai stați pe gânduri pentru că nu aveți nimic de pierdut. În plus, în martei 2012 apare și ecranizarea primului volum.

6 thoughts on “Gaudeamus – partea a III – a

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

