La colet (17) + Gaudeamus!

În ultima vreme am primit o mulțime de cărți de la editura Leda și astăzi vreau să vi le arăt alături de achizițiile mele de la Gaudeamus (care sunt mai  puține decât în anii trecuți).

Majoritatea cărților de mai jos pot fi comandate de aici cu o reducere de 20% sau până pe 20 decembrie cu 35% reducere.

De la Gaudeamus mi-am luat:

 

 

Și am câștigat de la Rao (la unul dintre concursurile organizate la petrecerea Zori de Zi):

 

De la Leda am primit:

 

  

Vreau să vă spun că Divergent are o copertă pur şi simplu superbă. Pe lângă faptul că are acea flacără şi pe coperta albastră, cartea are şi pe supracopertă un scris diferit deoarece în funcţie de lumină şi unghiul din care o priveşti culoarea se va schimba din alb în argintiu şi invers.

 

 

8 gânduri despre „La colet (17) + Gaudeamus!

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

