la colet (1)

La colet (18)

În ultimul timp am reușit să strâng câteva „cărticele” pe care vreau să vi le arăt. Mai jos veți vedea că Leda a schimbat puțin aspectul semnelor de carte (poza cu Blestemul Focului). Sincer, mi se par foarte drăguțe. Arată mai bine.

De la Editura Leda (Multumesc!) am primit:

Click pe titlurile cărților pentru a le comanda.

Incredibil (Micuțele Mincinoase #4) de Sara Shepard

Taine de Sucub (Georgina Kincaid #5) de Richelle Mead

Stingerea (Vampirii din Morganville #7) de Rachel Caine

Frenezia de Francesca Lia Block

Urâții (Urâții #1) de Scott Westerfeld

Paranormal (Paranormal #1) de Kiersten White 

Blestemul Focului (Elita Întunecată #1) de Chloe Neill

Împreună cu revista Bravo mi-am luat:

Bloody Valentine (Sânge Albastru – volum satelit) de Melissa de la Cruz

Mai jos aveți și pozele cărților.

Această prezentare necesită JavaScript.

13 thoughts on “La colet (18)

    • Inca nu am citit Blestemul Focului, asa ca nu pot sa iti spun ce cred eu, dar am auzit ca e o poveste frumoasa. Semnul de carte are pe ambele parti imaginea de pe coperta, doar ca pe una dintre ele este transparenta. Uitate la imaginile din postare si vei vedea ca am facut o fotografie cu doua semne de carte ca sa se vada si fata si spatele.

      Apreciază

      • hmm… eu una acum citesc blestemul focului si am ajuns pe la pagina 200… cartea e destul de interesanta si are ceva care te prinde… de asemenea, se citeste foarte usor si e o lectura placuta… nu stiu inca km va fi finalul ( care de obicei e cel mai palpitant ) dar pt inceput e destul de faina…🙂

        app, sabina, am o intrebare in legatura cu vampirii din morganville… leda are de gand sa publice toate volumele? eu una ador seria dar am auzit multa lumea spunand ca autoarea se lungeste prea tare si devina plictisitor… totusi, dupa ce-am citit stingerea, eu nu pot sa cred asta… te prinde la fel ca fiecare volum si eu cred ca asa va fi si continuarea avand in vedere stilul absolut superb al autoarei🙂

        Apreciază

  1. Sabinna despre Kiss of death nu mai sti nimic. Parca trebuia sa apara pana in toamna si m-am tot uitat pe leda si pe corint si nu a aparut. Nu exista o data mai exacta pt cand va aparea cartea?Te rog sa imi raspunzi cand afli ceva. Mersiii :*

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

