Pe jumătate moartă (Madison Avery #1) de Kim Harrison

Prima dată când am văzut cât de mică e cartea (mă refer la numărul de pagini, doar 250) am început să râd. Ideea de la care pleacă autoarea mi se părea la început puțin cam ciudată, dar am citit-o din pură curiozitate și ca să-mi demonstrez că am dreptate. Totuși, reacția mea după ce am terminat-o a fost exact opusă. Mi-a plăcut la nebunie. Madison e un personaj foarte bine conturat și are o poveste destul de complicată și interesantă.

După ce mori și te trezești din nou în aceeași lume pe care credeai că ai părăsit-o, viața ta e pe cale să se schimbe total. Asta i se întâmplă lui Madison atunci când fură amuleta celui ce a ucis-o. Acum ea „trăiește” din nou și are chiar și un prieten, pe Barnabas, cel care ar trebui să o învețe cum să se descurce cu noua viață. Acesta încearcă să o învețe să comunice cu el prin intermediul gândurilor, dar eșuează.

Lucrurile se complică și mai mult din cauză că amuleta furată de Madison este a lui Kairos, nici mai mult nici mai puțin decât cronometrorul întunericului. Ca să vă lămuresc, în lumea în care trăiește Madison există spintecători ai luminii, cei care încearcă să  îi salveze pe oameni și să le de-a dreptul la liberul arbitru, și spintecători ai întunericului, cei care îi omoară pe oamenii care vor face rău întregii lumi atunci când vor crește.

Acțiunea începe să devină mai alertă atunci când Nakita, o spintecătoare a întunericului zărește amuleta lui Kairos la gâtul lui Madison. Aceasta începe să o urmărească și încearcă să recupereze amuleta. Cu Barnabas și Ron plecați, Madison are alături doar un înger cu ajutorul căruia încearcă să salveze viața băiatului pe care îl place, Josh. Totuși, destinul are planuri cu totul diferite de ceea ce își dorește Madison. Viața ei e departe de a fi normală. Ea a furat amuleta cu un scop precis, chiar dacă nu știe încă despre ce este vorba și trebuie să își ducă la bun sfârșit menirea. În același timp, viața îi este amenințată de Nakita și Kairon. Dacă vreți să aflați ce se întâmplă cu Madison și Josh sau dacă Barnabas se întoarce la timp pentru a încerca să o salveze trebuie să citiți cartea.

Povestea e foarte ușor de citit, deși sunt câteva părți mai plictisitoare, stilul autoarei are un mod special de te ține în paginile cărții până ce ajungi la final. Cartea poate fi comandată de aici (click) cu o reducere de 20%.

One thought on “Pe jumătate moartă (Madison Avery #1) de Kim Harrison

  1. Si eu am citit cartea, nu am fost impresionat de carte, dat totusi avea acel ceva ce nu ma lasa sa ii dau drumul, iar capitolele sincer le putea lasa la 10 pagini fiecare, cateodata eram plictisit sa citesc si nu imi place sa las capitolele pe jumatate si trebuia sa merg pana la sfarsit cu el.

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

