Movie ON (2) – The Nine Lives of Chloe King + o surpriză în legătură cu serialul

De ceva timp încerc să lansez și această rubrică și nu știu cum fac mereu, dar mă ocup de altceva și nu mai reușesc să am suficient timp. În principiu, în cadrul acestei rubrici vă voi recomanda filme pe care le-am văzut sau seriale pe care le urmăresc și care bineînțeles îmi plac. Probabil, de cele mai multe ori vă voi prezenta ecranizările unor romane care au apărut sau nu la noi, dar voi scrie și despre filme care nu au la bază o carte/serie.  Sper să vă placă noua rubrică.

*Știu, numele rubricii nu este tocmai original, dar mi-a plăcut foarte mult cum sună, așa că… toate laudele pentru denumire merg către 1music.

Vreau să încep cu serialul The Nine Lives of Chloe King realizat de ABC Family în vara lui 2011. Serialul are la bază seria cu același nume scrisă de Liz Braswell și apărută și la noi la Editura Leda. Primul sezon are 10 episoade și o are în prim plan pe Chloe, o adolescentă ce descoperă că este o descendentă a unei rase străvechi numite Mai. Aceasta încearcă să afle mai multe despre noile ei puteri de pisică și ajunge să îl cunoască pe Alek, un alt descendent Mai. Lucrurile se complică pentru că ea joacă un rol important în lumea Mai și pe urmele ei sunt o mulțime de persoane ce încearcă să îi ia toate cele 9 vieți. Una s-a dus o dată cu acea cădere din turn. I-au mai rămas 8 vieți. În același timp, Chloe încearcă să facă față relației (dacă se poate numi așa) cu Brian pe care nici măcar nu îl poate săruta.

Cred că ratingul destul de scăzut a fost și din cauză că actorii nu sunt foarte cunoscuți, dar pe mine m-au prins de la primul episod. Mi se pare că e ceva nou și e destul de bine realizat.

Trailerul serialului:

Click pe citește mai departe pentru surpriză!

!Surpriza! 

Cei de la ABC au anulat serialul după doar 10 episoade din cauza ratingului destul de scăzut, dar se pare că aceștia plănuiesc să realizeze un film în loc de continuarea serialului cu un alt sezon.

Mai multe despre această veste puteți citi mai jos:

We may not have seen the last of The Nine Lives Of Chloe King on ABC Family. The network canceled the drama series about a girl with cat-like powers in September after one modestly rated season. But during this morning’s ABC Family executive session at TCA, the network’s president Michael Riley said that “we are on the verge of putting a (Chloe King) movie into development.” No details to announce on story, but the plan is “to capitalize on the storytelling that’s already been in place,” he said. Dan Berendsen (Hannah Montana: The Movie), who developed and executive produced the series, is on board to write the Chloe King movie. In talking about the series, Riley didn’t want to use the word canceled. “We didn’t cut it short — we never talk about canceling shows at ABC Family,” he said, referring to the fact that Chloe King completed its first-season run before the network opted not to go forward with Season 2.

8 gânduri despre „Movie ON (2) – The Nine Lives of Chloe King + o surpriză în legătură cu serialul

  1. Ma bucur ca se vorbeste de continuare, indiferent daca va fi sezon 2 sau film, vreau sa vad povestea mai departe, pentru ca mi-a placut prea mult serialul si am fost foarte dezamagita cand s-au oprit doar la 10 episoade! In plus actorii isi facusera foarte bine treaba si ma mir ca nu au avut audiente foarte mari.

    Apreciază

  2. Ma bucur ca va i un sezon 2 sau o un film[sau cel putin, ca se discuta asta]…am ramas dezamagita ca, dupa atata timp dupa ce am urmarit serialul inca de la primul episod m-am ales cu un numai „E mort…” la sfarsit..:|
    Oricum, TeamAlek !:x

    Apreciază

  3. Chiar mi-a placut serialul…Am vazut toate episoadele lansate si mi-a fost ciuda cand am vazut ca l-au anulat…Sincer,nu m-as multumi numai cu un film dar macar o sa-i aflu sfarsitul,cu cine ramane si ce se mai intampla:)

    Apreciază

  4. Pingback: Movie ON (2) – Castle « Sabinna's Angel for a story

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

