După Bookfest 2012

Iată că s-a încheiat și cea de a șaptea ediție a târgului de carte Bookfest. L-am așteptat mult și a trecut ca un fulger.

Cu ce am rămas noi toți de la Bookfest? E simplu. Am rămas cu mai multe sau mai puține cărți și cu o groază de amintiri și bineînțeles impresii. Pe ale mele vi le voi spune aici, iar pe ale voastre le aștept în comentarii mai jos.

Anul acesta a fost plin de surprize, lansări de carte și momente amuzante. Mi-ar trebui probabil pagini întregi ca să vă povestesc chiar tot, așa că voi încerca să vă spun doar esențialul. M-am bucurat enorm să văd că Leda va avea o lansare de carte în programul din acest an și cu atât mai mult pentru că volumul de care vorbesc este Cele treisprezece motive, o carte absolut superbă. Aflați la prima lor prezentare în fața unui public, Elisabeta Lasconi (profesor şi critic literar) împreună cu elevi ai Colegiului German GOETHE au vorbit foarte frumos despre carte și au încercat să facă oarecum și diferența între școlile din America și cele de la noi. Pozele de la prezentare le puteți vedea aici.

Reducerile Grupului Editorial au fost cele mai generoase pentru că au fost și acele Happy Hours în care o mulțime de cărți au avut 50% reducere și standul editurii devenea neîncăpător. În plus au fost și reducerile permanente destul de mari și toate cărțile apărute la reviste au fost la 7 lei. Cea mai amuzantă situație peste care am dat la Corint a fost cea în care niște doamne (cam de 50 de ani) se uitau cu ochi mari la seria Vampirii Sudului. Ce credeți că își spuneau? „Uite dragă, Moarte în familie…/ Da, dragă, da tu chiar nu vezi că toate sunt cu moarte? Ce-i asta?/ Să ne ferească Dumnezeu”. Sincer, mă bucur că nu s-au apucat să le răsfoiască și să mai  și citească din ele.

Tot la standul editurii Corint am dat de Myrunaa, sau mai bine spus ea a dat de mine. Alături aveți și fotografia drept dovadă. În plus am mai dat de două dintre cititoarele blogului și ne-am plimbat pe acolo două zile la rând împărtășind impresii și discutând despre cărți.

Uimită și încântată am fost și la Editura Litera unde vineri s-a lansat cartea Aripi, primul volum dintr-o nouă serie semnată Aprilynn Pike. Invitații au fost Andrei Lăcătuș (DJ Radio 21) și Răzvan „Krem” Alexe (pe care mulți îl știu de la Românii au talent – sezonul 2). Lumea s-a adunat în jurul lui Krem, muzica a început să răsune în difuzoare și ce a ieșit? Vă spun eu: Show a la Krem! Și a fost un moment foarte drăguț și plin de improvizații. O să încerc să postez pe blog ce am filmat dacă găsesc vreun program care să îmi facă filmarea să se vadă normal pentru că acum se vede răsturnată pe o parte în calculator (Help! Știe cineva un astfel de program care să mă ajute?). Până reușesc cu clipul, aveți fotografii mai jos (click pe fiecare pentru mărire).

Și editura Nemira a avut reduceri în acest an, la fel cum a avut și Rao, cam aceleași ca și în anii trecuți. Într-o altă postare vă voi vorbi despre cataloagele și noutățile editurilor Leda, Rao și Nemira.

Cărțile pe care mi le-am cumpărat vi le voi arăta într-o altă postare pentru că deja m-am întins cu această postare cam mult. Sper că v-ați distrat prin postările mele direct de la târg pe tot parcursul acestuia chiar dacă nu ați reușit să ajungeți. În iarnă poate că voi posta chiar mai intent. Aceasta a fost prima mea încercare și e puțin mai dificil să scrii și să încarci pozele de pe telefon pentru că durează puțin mai mult. Oricum, felicitări câștigătorilor concursurilor BookFest 2012! Totuși, rămâneți pe aproape că mai vin și alte concursuri.

Lectură plăcută! indiferent ce carte aveți pe noptieră.

8 gânduri despre „După Bookfest 2012

  1. Într-adevăr anu ăsta a fost interesant. Din păcate eu nu am ajuns la lansarea cărții ”Cele treisprezece motive”, am ajuns fix cu 5-10 minute după:)) Și totuși editura Leda a fost cea mai tare. Reducerile..fără cuvinte. Ca de obicei foarte tentant. În fine, eu acum abia aștept Gaudeamus din toamnă (deși nu am mai rămas cu niciun ban după Bookfest:)) ) Oricum, mie mi-a făcut plăcere să ne întâlnim la Bookfest:)

    Apreciază

  2. Hm…ce sa zic, ce sa zic…:-? Pai….m-am aprovizionat bine cu carti noi asta e clar:)) Pff….nici eu nu am ajuns la lansarea „Cele treisprezece motive” dar am inteles ca nu a fost chiar cine stie ce.Bineinteles…vineri a fost cel mai frumos cand l-am vazut pe Razvan Krem Alexe:X:X:X
    Sii….Dap, cum a zis si Alexandra, si mie imi pare bine ca ne-am intalnit acolo!
    Ne vedem si la Gaudeamus la toamna(presupun) 😉

    Apreciază

  3. Pingback: La colet (20) + Bookfest 2012 « Sabinna's Angel for a story

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

