La colet (20) + Bookfest 2012

Hei! Așa cum am promis în postarea După Bookfest, astăzi vă arăt ce am mai primit și ce mi-am luat de la târg. Anul acesta a fost puțin mai sărac în materie de cărți, dar vă las pe voi să estimați.

În primul rând, am primit de la editura Leda:

Uneori, sub clar de lună de Heather Davis (click pentru a comanda)

Spulberă-mă de Tahereh Mafi (click pentru a comanda)

Experimentul Angel (Maximum Ride) de James Patterson (click pentru a comanda)

 Într-un anticariat din București am avut plăcuta surpriză să descopăr volumele 2, 3 și 4 ale seriei Dosarele Joshua de M.G. Harris. Nu îndrăzneam să îmi cumpăr seria pentru că la noi a fost publicat doar primul volum, la editura Corint Junior sub titlul Orașul Invizibil (Dosarele Joshua), dar când le-am văzut în anticariat, nu am mai stat pe gânduri și le-am cumpărat. Din acest motiv am fost la Bookfest și în ultima zi. Aveam nevoie și de primul volum al seriei. Acum sper să găsesc și ultimul volum prin vreun anticariat. Mi-a părut rău că nu am găsit toate cele trei volume în varianta cu husă de silicon în culori neon, dar sunt foarte mulțumită că le am.

Orașul Invizibil (Dosarele Joshua #1) de M.G. Harris (click pentru a comanda)

Ice Shock (The Joshua Files #2) de M.G. Harris

Zero Moment (The Joshua Files #3) de M.G. Harris

Dark Parallel  (The Joshua Files #4) de M.G. Harris

 

De la târg mi-am mai luat, pe lângă Orașul invizibil:

Femeia în negru de Susan Hill (click pentru a comanda)

Armonia din farfurie de Maryse Wolinski și Laurent Chevallier – pe aceasta am luat-o pentru mama

Greșelile trecutului de Oana Mujea (click pentru a comanda)

Absolut strălucitoare! de Cinzia Felicetti 

Nu plânge sub clar de lună de Heather Davis în varianta paperback

 

 

Era să uit să vă arăt și primele două cărticele din miniseria Micuțele Mincinoase și secretele lor. Le puteți vedea mai jos. Nu uitați că ieri a apărut și cel de-al treilea volum. Să nu îl ratați!

Sper că nu am uitat nimic. Mâine vă voi arăta imagini din catalogul editurii Rao, Nemira și Leda.

9 gânduri despre „La colet (20) + Bookfest 2012

    • Nu am citit-o inca pentru ca abia mi-am cumparat-o si sunt si in sesiune, asa ca nu pot sa citesc chiar asa de mult in perioada asta, dar eu am auzit pareri bune despre volum, de aceea mi l-am cumparat. In plus, pe site-ul editurii cartea are un pret super, cred ca in jur de 15 lei, asa ca eu spun ca isi merita banii.

      Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

