Leapșa! (3)

Cred că este prima leapșa pe care chiar o rezolv. Asta credeam până ce am căutat în arhive și am observat că am mai completat două acum ceva timp. Pe aceasta am primit-o de la Adriyann cu o lună în urmă și m-am gândit că ar fi timpul să rezolv și eu măcar una pentru că am tot primit în ultimul timp și îmi pare foarte rău că nu am reușit să le completez. Sper să vă placă răspunsurile mele.

1. Prenumele tau: Sabina

2. Culoarea preferata: Hm… cred că albul, dar îmi plac și culorile mov, albastru și maro la fel de mult.

3. Filmul preferat: Hunger Games

4. Piesa preferata: Nu am în special o melodie preferată, cred că depinde foarte mult de momentul în care sunt întrebată, dar în ultimul timp am ascultat de multe ori melodia trailerului Pretty Little Liars.

5. Ultima piesa ascultata: Coldplay & Rihanna – Princess of China – ador clipul – cam multe gheruțe, dar per total, videoclipul e bun.

6. Prima recenzie facuta: Minunatele oase de Alice Sebold

7. Prima carte fantasy/YA citita: Asta nu am cum să o uit pentru că seria nu s-a terminat și încă citesc fiecare volum publicat cu aceeași curiozitate ca la început – Tunele de Roderick Gordon & Brian Williams

8. Ultima carte citita: Chimie Perfectă

9. Cea mai tare carte citita pana acum: Asta da cerință dificilă… îmi plac foarte multe și nu pot să numesc doar una, așa că: Jocurile Foamei, Academia Vampirilor, Tunele, Georgina Kincaid, Chimie Perfectă, Eve, Divergent… și cam atât pentru că la ora asta (4:00) mi-e cam greu să gândesc.

10. Ultima carte cumparata: Am cumpărat primele 4 volume din Dosarele Joshua de M.G. Harris

11. Ultima carte primita(cadou/sponsorizare etc.): Fantoma (Jurnalele Vampirilor: Vânătorii #1) de L.J. Smith de la Editura LEDA. Multumesc mult!

12. Autorul/Autoarea preferata: Cred că toți autorii cărților de la cerința 9.

13. Caine sau pisica? Cu siguranță câine… am acasă 2, deși aveam 3 până acum 6 luni.

14. Biblioteca ideala [poza – necesara]:

 

15. Cea mai buna continuare a unei carti: Aici chiar nu am un răspuns… îmi plac prea multe.

16. Cea mai proasta continuare a unei carti: O să spuneți că l-am copiat pe Adrian, dar și mi-e mi s-a părut că Lună Nouă a fost printre cele mai proaste continuari pentru că e oarecum plictisitoare, cel puțin jumătate din ea.

17.Vampiri sau Varcolaci? Sucubi și fantome…

18. Filmul sau cartea? Deobicei citesc cartea și apoi mă uit la ecranizare, deci amândouă.

19. Editura preferata: Din România e clar că e  Editura LEDA și din străinătate… nu sunt eu foarte atentă la edituri, dar cred că ar fi HarperTeen, doar cred.

20. Cine va mai primi aceasta “Leapsa”?

Toată lumea!

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

