First Look (29) – The Gates of Paradise (Blue Bloods, #7) de Melissa de la Cruz – cover

Ați văzut coperta ultimului volum al seriei Sânge Albastru? Ei bine, eu m-am uitat mai atent la ea și am observat că are niște cifre pe margini și, curioasă din fire, am încercat să aflu ce-i cu ele. Știați că autoarea a postat pe facebook coperta întâi pe bucățele? A organizat chiar și un concurs. Mai jos puteți vedea coperta, dar și bucățelele postate de aceasta.

Această prezentare necesită JavaScript.

Watch out for the explosive finale in the Blue Bloods series.
The seventh and final novel in the epic saga.

All your questions answered. . . All the mysteries explained. . . Friends reunited. . . Hearts broken. . . Will Bliss return with the Hellhounds? Will Schuyler save the Blue Bloods? Who will live? Who will die?

5 gânduri despre „First Look (29) – The Gates of Paradise (Blue Bloods, #7) de Melissa de la Cruz – cover

  1. Sabina , stiu ca n-are nici o legatura cu aceasta postare dar vroiam sa te rog sa-mi spui daca sti cand va aparea urmatorul vol din Vampiri din Morganville ( adica al 8-lea vol ) ??

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

