Hai sa vorbim despre…#2

Acum câteva zile Adrian publica prima postare în cadrul unei noi rubrici. Una destinată dicuțiilor într-un stil de leapsă. Primul subiect despre care trebuie să scriu este Buzz Words și Deal Breakers. Ca să înțelegeți mai bine despre ce vorbesc ar trebui să citiți Hai sa vorbim despre…#1.

Buzz Words și Deal Breakers

Buzz Words!

După ce am citit Divergent și Eve, cred că unul dintre cuvintele la care voi reacționa prin: „Trebuie să citesc!” este DISTOPIE. Mi-au plăcut atât de mult aceste două cărți încât aș citi orice scris de cele două autoare. Vi le recomand și vouă. Acțiunea e foarte alertă și schimbările de situație sunt la ele acasă. Când crezi că personajele principale au scăpat de inamici, hop, apar de unde te aștepți mai puțin.

Nu știu cum s-a întâmplat, dar încă de mică am fost fascinată de mistere ancorate în realitate. Cred că ar trebui să spun MITURI. Mi-ar plăcea să citesc cărți care să împletească oarecum realitatea cu fantasy-ul și să aibă ca subiecte: Atlantida, populații dispărute: Mayașii, Incașii, Aztecii. La ora asta nu-mi mai trece nimic altceva prin minte pe lângă filmul „Codul lui Da Vinci” realizat după romanul cu același nume scris de Dan Brown. Recunoasc că nu am citit încă un roman de Dan Brown deși am unul în biblioteca. Timpul ăsta nu îmi permite să citesc atât de mult cât îmi doresc. Tot în această categorie cred că se încadrează și seria Tunele publicată la Editura Corint Junior. E una dintre seriile mele de suflet, cea cu care am început să citesc. Și, chiar dacă nu vă vine să credeți, încă mai stau cu sufletul la gură când citesc continuările.

Mi-ar plăcea să citesc mai multe cărți cu și despre ÎNGERI. Așa cum ați văzut, până și în numele blogului puteți să găsiți acest cuvânt. Cred că până la urmă îmi plac pentru că au atât de multă libertate (spre deosebire de noi și societatea în care trăim), pot zbura și călători oriunde își doresc. Îmi plac și cărțile cu alte tipuri de creaturi (sucubi – da, o ador pe Georgina Kincaid pentru felul ei nebun de a fi, vampiri – cum să nu își placă Academia Vampirilor? etc)

VIITOR! Să fim serioși, cine nu și-a imaginat măcar o dată cum va fi peste 10, 20, 100 de ani? Fiecare și-a imaginat ceva la un moment dat și e interesant să descoperi viziunea cuiva care a avut și curajul de a scrie. Un exemplu foarte bun e seria Jocurile Foamei de Suzanne Collins, recent ecranizată.

Deal Breakers

Nu cred că am niște cuvinte care să mă facă să nu citesc o carte. Cred că de multe ori mă las influențată de recenziile pe care le citesc pe blogurile americane sau britanice.

Nu mă dau în vând după cărțile cu un final trist. Cred că încerc să caut în fiecare carte pe care o citesc și o poveste de dragoste și cu un final fericit, chiar dacă trebuie să aștept o groază de timp și să citesc mai multe volume.

Cam atât pot spune eu despre Deal Breakers, așa că acum vă las pe voi să-mi spuneți ce vă atrage la o carte și ce vă face să renunțați la una.

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

