IMG_2142

La colet (21)

V-a fost dor de mine?

Îmi cer scuze pentru lunga absență de pe blog (am avut de făcut practică în București și laptopul meu a luat-o razna, așa că… nu am putut intra pe net). Totuși, azi vă arăt ce am strâns în ultimul timp.

Vreau să rămâneți pe aproape zilele acestea pentru că urmează câteva concursuri foarte interesante cu o mulțime de premii. Și ca să nu mă mai lungesc, mai jos aveți titlurile pe care le-am strâns în ultimul timp cu link pentru achiziționare.

De la Editura Leda (Mulțumesc mult!) am primit:

Destinul Vraciului (Cronicile Wardstone #8) de Joseph Delaney

Despărțirea (Cercul Secret #4) de L.J. Smith – scrisă de Aubrey Clark

Vrăjitor & Vrăjitoare de James Patterson și Gabrielle Charbonnet

Vânătorii: Fantoma (Jurnalele Vampirilor #8) de L.J. Smith

Din străinătate am primit:

The Rembrandt Secret de Alex Connor

The Inbetweens de Nikki Aksamit

Carte poștală și magnet de frigider de la Jessica E. Subject – The Zurian Child

Semne de carte de la Emily White – Elemental

Mi-am luat cu Bravo:

Secretul Ariei (Micuțele Mincinoase și secretele lor #3) de Sara Shepard

Spintecătorul (Jurnalele lui Stefan #4) bazat pe romanele lui L.J. Smith

Această prezentare necesită JavaScript.

7 thoughts on “La colet (21)

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

