Trailer The Host – Ecranizarea romanului scris de Stephenie Meyer

Cred că ar fi timpul să mă apuc și eu de citit Gazda, nu? Voi ați citit-o?? Cum vi s-a părut?

Ecranizarea romanului va avea premiera pe 29 martie 2012, dar până atunci nu putem delecta cu un trailer foarte interesant și. Ce părere aveți?

Cartea ce stă la baza ecranizării poate fi achiziționată de pe site-ul editurii sau din librării (chiar și de pe librăriile online).

Sinopsisul cărții:

Melanie Stryder refuză să se stingă. Lumea noastră a fost invadată de un duşman invizibil.

Oamenii devin gazde pentru aceşti invadatori, minţile le sunt luate, în timp ce corpurile lor rămân intacte şi îşi continuă vieţile, aparent neschimbate. O mare parte din omenire a cedat. Când Melanie, unul dintre puţinii oameni sălbatici în viaţă, este capturată, are convingerea ca i-a sosit sfârşitul.Wanderer, sufletul invadator care a intrat în corpul lui Melanie, a fost avertizată despre provocările cauzate de trăirea în corpul unui om: emoţiile covârşitoare, multitudinea de simţuri, memoriile prea clare. Dar mai era ceva dificil, ceva la care Wanderer nu se aştepta: vechiul chiriaş al corpului refuza să renunţe la posesiunile minţii ei. Wanderer îi pune la încercare gândurile lui Melanie, sperând să descopere locurile pe unde se ascund restul de oameni rezistenţi. În schimb, Melanie îi umple mintea lui Wanderer cu viziuni despre bărbatul pe care îl iubeşte Jared, un om care încă îşi duce traiul în clandestinitate. Incapabilă să se despartă de dorinţele corpului lui Melanie,Wanderer începe să tânjească după un om a cărui demascare făcea parte dintre însărcinările ei.

Când forţele exterioare le transformă pe Wanderer şi pe Melanie în aliate, ele se pregătesc să plece în căutarea omului pe care ambele îl iubesc, căutare ce se dovedeşte a fi periculoasă şi nesigură. Una dintre cele mai de succes scriitoare din ziua de azi, Stephenie Meyer, autoarea faimoasei serii Amurg, ne oferă un roman de neuitat despre perseverenţa iubirii şi despre ce înseamnă să fii om.

Dacă nu ați mai văzut-o până acum pe Saoirse Ronan într-un film, vă recomand să vă luați o pungă de pop corn și să vă uitați la The Lovely Bones (Din raiul meu). Și acest film este o ecranizare, dar după romanul scris de Alice Sebold. Eu am citit și cartea (recenzia o găsiți aici – prima mea recenzie, deci s-ar putea să aibă destul de multe greșeli) și pot să vă spun că atât filmul, cât și cartea merită puțin timp din viața noastră. Astfel vă puteți face o mică idee despre cât de bine poate să joace Saoirse Ronan.

3 thoughts on “Trailer The Host – Ecranizarea romanului scris de Stephenie Meyer

  1. am cicti cartea – inceput e plictisitor rau de tot dar mai incolo e misto te pune sa gandesti outside the box, wow si o sa faca si film. Am vazut vineri premiera Twilight part 2 si a fost cred k cel mai reusit film Twilight de pana acum – asa k sper The Host sa si mai tare.

    Apreciază

  2. Mi- a placut foarte mult cartea. O sa- i dau o sansa actritei datorita celor spuse de tine, dar eu mi – o imaginam cu totul altfel. Sper ca filmul sa respete cartea,altfel o sa ma dezamageasca ( mi-a placut prea mult cartea)

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

