blog copy

3 ani!

Vă vine să credeți că au trecut 3 ani atât de repede?

Eu încă nu pot să îmi dau seama cum de a trecut timpul atât de repede. blog copyParcă ieri scriam cu teamă prima recenzie și mă gândeam cum aș putea să organizez primul concurs în așa fel încât voi să fiți cât mai interesați. Ei bine, se pare că acești ani au trecut și simt că trebuie să vă mulțumesc în primul rând vouă, tuturor celor care îmi vizitați blogul, îmi apreciați recenziile, postările, îmi spuneți ce vă place și ce nu  și cred că aș putea continua așa toată ziua. Totodată trebuie să îi mulțumesc Grupului Editorial Corint pentru că există deoarece ei sunt vinovați pentru pasiunea mea pentru cărți și lectură. Fără Tunele (Corint Junior) cred că astăzi nu aș fi făcut ceea ce fac de 3 ani, de fapt sunt sigură că nu m-aș fi apucat de citit. Le mulțumesc și pentru toate cărțile fabuloase cu care ne surprind tot mai des chiar dacă piața de la noi este atât de… să-i spunem doar mică, dar și pentru tot efortul pe care îl face pentru ca eu și voi să putem citi cărțile aproape concomitent cu vecinii noștri de peste ocean.

Se apropie și Crăciunul și sper că magia acestei perioade a anului vă cuprinde și pe voi și că vă veți relaxa în fața bradului sau oriunde vă simțiți voi mai comod cu o carte superbă în mâini. Pregătiți-vă și pentru o serie de concursuri pentru că nu pot lăsa o așa aniversare fără câteva cadouri pentru voi. De mâine vor începe să apară pe blog. O să încerc să le diversific, dar veți avea parte și de un concurs mozaic surpriză. Până atunci vă doresc lectură plăcută și noapte bună!

7 thoughts on “3 ani!

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

