Movie On! (5) – Breaking Dawn – partea a II – a

Și uite că s-a ajuns și la final. Vă vine să credeți sau nu, asta a fost ultima parte a seriei.

Am fost la cinematograf să văd filmul în noiembrie, dar nu am reușit să fac postarea aceasta atunci și m-am gândit că nu are ce să strice acum. Dacă nu l-ați văzut și încă mai rulează prin unele cinematografe, vă sfătuiesc să vă luați un bilet cât mai repede.

Chiar dacă a fost o serie de filme și cărți intens adorată și criticată în același timp, ultima parte închide seria într-un mod absolut superb. În film sunt de toate pentru toți, o să găsiți atât scene de dragoste, cât și de acțiune. Regizorul a reușit să facă un final frumos și puțin neașteptat. Au urmărit cartea și au urmărit cartea până într-un punct când s-au oprit și s-au hotărât să facă un final puțin mai diferit și special și trebuie să recunosc că finalul m-a surprins total. Chiar nu mă așteptam la o astfel de încheiere.

Povestea nu cred că mai are sens să v-o explic prea mult pentru că sunt sigură că o cunoașteți deja.  Bella abia a fost transformată în vampir și are și o fetiță, pe Renesmee. Toate bune și frumoase până când Irina o vede pe micuța Renesmee și fuge în Italia la clanul Volturi pentru a raporta o încălcare a regulilor. Cam atâta liniște au avut membrii familiei Cullen pentru că întreg clanul Volturi se îndreaptă spre ai. Și când spun întreg clanul, nu mă refer doar la cei pe care i-ați cunoscut în ecranizările de până acum. Astfel , vampiri din toată lumea vin în Forks pentru a fi martori, dar Volturi sunt puși pe luptă și nu vor ceda cu una cu două. Între timp o să vedeți o mulțime de vampiri cu puteri speciale așa cum sunt Edward , Alice și mai nou Bella.

Ce altceva aș mai putea să vă spun în afară de faptul că mie mi-a plăcut foarte mult și că vi-l recomand pentru că este mult mai bine realizat față de cele de până acum.

Vizionare plăcută!


3 thoughts on “Movie On! (5) – Breaking Dawn – partea a II – a

  1. intr-adevar n film ffff frumos; eu sunt indragostita iremediabil de Twilight😀 imi place la nebunie si pot sa spun ca acest film mi-a deschis apetitul pt vampiri si tot ce tine de fantasy; si pana atunci imi placeau filmele cu vampiri dar acest film m-a facut sa citesc cartile si de acolo mi-am dezvoltat o pasiune pt acest gen de carti si acum toti banii mi-i pun pe carti, si ma bucur extraordinar k mi-am descoperit un hobby atat de frumos, sa te poti pierde in alte lumi😀

    Va recomand si eu filmul :*

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

