First Look (33) – Divergent – ecranizarea din 21 martie 2014 în cinematografe

Untitled-1

Da, ați citit bine. Divergent ajunge pe marile ecrane! Vă vine să credeți? Citiți mai jos și vedeți cine a fost aleasă pentru rolul lui Tris!

Deocamdată s-a stabilit că filmul va fi regizat de Neil Burger. Filmările vor avea loc în Chicago.

Shailene Woodley a fost aleasă pentru a îi da viața lui Tris (Beatrice Prior) pe marile ecrane. Ca un mic bonus, vă spun că Shailene va fi și Mary Jane Watson în The Amazing Spider-man 2, film ce va fi lansat tot în 2014.

Pentru rolul lui Four (Tobias Eaton) au rămas în luptă doar trei actori: Lucas Till, Jeremy Irvine și Alex Pettyfer. Probabil vom afla în curând cine va fi ales.

Până în 2014 aveți suficient timp pentru a citi primele două volume apărute și la noi, la editura Leda cu o reducere de 20% din prețul afișat.

Vă las mai jos și un poster drăguț pe care l-am găsit pe net. Click pe read more.

8 gânduri despre „First Look (33) – Divergent – ecranizarea din 21 martie 2014 în cinematografe

  1. L-am vazut pe Pettyfer in majoritatea filmelor in care a jucat, imi place foooarte mult de el. Si as alege intre el si Lucas Till, mi se par mai potriviti pentru Tobias. I caaaan’t waaait!! Cred ca Divergent va fi un film foarte asteptat anul acesta si cel care urmeaza. 🙂

    Apreciază

  2. Abia astept! Shailene este una din actritele mele preferate 🙂 Si mi-ar placea sa-l vad pe Jeremy Irvine in rolul lui Tobias.Sincer,eu l-am portretizat pe Tobias aratand ca Colton Haynes din Teen Wolf,dar eu sper ca Jeremy sa i-a rolul. Eu mi l-am imaginat pe Lucas ca fiind Will.

    Apreciază

  3. Eu am o parere diferita de a voastra. Cred ca cel mai potrivit in rolul lui Four ar fi Lucas Till.Si m-am gandit o vreme pe cine as alege asa ca…sper sa il aleaga pe el. 😀 Si abia astept sa vad filmul,chiar daca o sa mai dureze ceva.

    Apreciază

  4. Se auzea ca si Colton Haynes din Teen Wolf doreste sa dea proba pentru acest rol. E suta la suta sigur ca doar cei trei mentionati mai sus sunt singuri ramasi in cursa pentru Tobias?

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

