Editura Epica!

Voiam să scriu postarea asta de multă vreme și chiar am început-o de vreo două ori, dar m-am apucat de alte lucruri și am tot amânat-o ș iîmi pare rău că am făcut asta. Vreau să vă vorbesc și eu despre noua editură care și-a făcut apariția pe piața literară din România. Cred că v-ați dat seama deja că mă refer la Editura Epica.

ed epicaÎmi place că deși piața la noi este, ei bine, așa cum este, apar edituri care par să sfideze regulile, așa cum face în acest moment Editura Epica. Uneori să îți găsești o bucățică, o nișă pe care să te axezi poate să fie o adevărată lovitură și îți poate aduce succes, iar alte ori  nu. Sper că în cazul editurii Epica o să se aplice prima variantă.

Au publicat deja Zece lucruri pe care le-am facut… de Sarah Mlynowski, Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere de Jennifer E. Smith și de astăzi este disponibilă și E ușor să te iubesc de Tammara Webber. În plus mai au și alte cărți în pregătire, dar despre acestea vă voi povesti altă dată.

Până atunci îi urez Editurii Epica să continue așa cum a început pentru că face o treabă foarte bună!

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

