IMG_4655

La colet! (23)

Perioada aceasta a anului nu a fost foarte bogată în cărți, dar cred că a sosit momentul să vi le arăt și vouă.

De la Editura Leda am primit cele mai noi apariții pe care le găsiți și voi aici:

1. Orașul Îngerilor Căzuți (Instrumente mortale #4) de Cassandra Clare 

2. Sărutul Morții (Vampirii din Morganville #8) de Rachel Caine

3. Circul Nopții de Erin Morgenstern

De la Litera mi-am luat:

4. Tăcere (Îngerul Nopții #3) de Becca Fitzpatrick

De la Epica mi-am luat:

5. E ușor să te iubesc de Tammara Webber

Din străinătate am primit:

6. Affairs of State de Jennifer Lewis – cartea va apărea în SUA pe 13 iunie 

7. X° de Sherrie Cronin

Această prezentare necesită JavaScript.


Voi ce ați mai primit/cumpărat/câștigat/citit??

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

