nicholas sparks

Movie ON! (7) – Ecranizările cărților lui Nicholas Sparks

nicholas sparksNu știu ce m-a lovit, dar zilele astea m-am uitat la filme realizate după romanele lui Nicholas Sparks și tot ce pot spune e „Wow!”. Încă nu am citit nicio carte scrisă de el (dar sper să fac și asta în curând), dar am senzația că și cărțile sunt cel puțin la fel de superbe și emoționate ca și filmele.

Prima dată am văzut A Walk to Remember, ce-i drept acum câțiva ani, dar încă mi-l amintesc spre deosebire de alte filme. Mi-a plăcut, chiar dacă finalul nu e ce mi-aș fi dorit eu, e totuși motivul pentru care filmul e atât de emoționant.

Apoi am văzut The Last Song, The Lucky One și Dear John și m-am convins că orice ecranizare a unui roman scris de Sparks merită cu vârf și îndesat 2 ore din viața mea.

De curând am văzut ultimul film realizat după una dintre cărțile lui, Safe Haven și am fost complet vrăjită de modul în care toate se leagă, fără ca lucrurile să pară forțate. Totul pare atât de real încât te face să îți dai seama că trebuie să îți trăiești viața exact așa cum îți dorești, fără să îți fie frică de ceva sau de cineva.

Cred că fiecare carte de Nicholas Sparks și film realizat după cărțile lui sunt o lecție de viață de care ar trebui să ținem cont în propria noastră viață.

Bineînțeles că după ce am văzut Safe Haven am spus că trebuie neapărat să văd și The Notebook, mai ales că îl avem în calculator de ceva timp și toată lumea îl laudă în permanență. Ce pot să spun?! S-a lăsat cu lacrimi la final! Cred că asta spune tot.

Mai am de văzut Message in a Bottle și Nights in Rodanthe și apoi va trebui să aștept următoarele ecranizări. Și voi avea de așteptat destul de mult pentru că momentan au fost anunțate doar ecranizările pentru The Best of Me (apariția filmului în 2014) și The Longest Ride (apariția filmului în 2015). Să sperăm că și alte cărți semnate Nicholas Sparks vor prinde viață pe marile ecrane.

Ecranizări:

Message in a Bottle (February 12, 1999)
 A Walk to Remember (January 25, 2002)
The Notebook (June 25, 2004)
Nights in Rodanthe (September 26, 2008)
Dear John (February 5, 2010)
The Last Song (March 31, 2010)
The Lucky One (April 20, 2012)
Safe Haven (February 14, 2013)

Cărțile publicate de Nicholas Sparks:

The Notebook (October 1996)
Message in a Bottle (April 1998)
A Walk to Remember (October 1999)
The Rescue (September 2000)
A Bend in the Road (September 2001)
Nights in Rodanthe (September 2002)
The Guardian (April 2003)
The Wedding (September 2003)
Three Weeks With My Brother (April 2004)
True Believer (April 2005)
At First Sight (October 2005)
Dear John (October 2006)
The Choice (September 2007)
The Lucky One (September 2008)
The Last Song (September 2009)
Safe Haven (September 2010)
The Best Of Me (October 2011)
The Longest Ride (September 2013)

O parte din cărțile publicate de Nicholas Sparks pot fi găsite în română la Editura Rao.

E weekend! Voi ce film plănuiți să vedeți în acest sfârșit de săptămână??

8 thoughts on “Movie ON! (7) – Ecranizările cărților lui Nicholas Sparks

  1. Pingback: Movie ON! (8) – A Walk to Remember (2002) | Sabinna's Angel for a story

  2. Pingback: Movie ON! (9) – Dear John (2010) | Sabinna's Angel for a story

  3. Pingback: Movie ON! (10) – The Last Song (2010) | Sabinna's Angel for a story

  4. Pingback: Movie ON! (11) – The Notebook (2004) | Sabinna's Angel for a story

  5. Pingback: Movie ON! (12) – The Lucky One (2012) | Sabinna's Angel for a story

  6. Pingback: Movie ON! (13) – Safe Haven (2013) | Sabinna's Angel for a story

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

