First Look (38) – Divergent – imagini cu Tris și Four

Ecranizare va apărea abia din 21 martie 2014, dar până atunci puteți vedea câteva imagini din film cu Tris și Four. Mie mi se par un pic cam ciudate unele imagini, mi se pare că au folosit puțin cam mult photoshop-ul. Voi ce părere aveți?

Această prezentare necesită JavaScript.

Nu uitați că primele volume sunt publicate deja și la noi, la Editura Leda.

5 gânduri despre „First Look (38) – Divergent – imagini cu Tris și Four

  1. Sincer, eu nu sunt foarte incantata de cei doi. Aveam alte chipuri in minte cand citeam Divergent, plus ca tipa nu mi se pare la fel de fragila cum era descrisa Tris in prima carte :/ Totusi, sper sa fiu la fel de uimita cum am fost cand am vazut The Hunger Games si mi-am dat seama ca Jennifer si Josh au fost alegerile perfecte 🙂

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

