Melancholia – o dezamăgire totală

Nu știu ce m-a apucat, dar în seara asta m-am hotărât să mă uit și eu la Melancholia, da știu, după aproape 2 ani de la apariția filmului. Am auzit păreri atât de contrare încât am decis că e cazul să văd și eu care e situația. Și tot ce pot spune e că tocmai am aruncat la coșul de gunoi 2 ore din viața mea. Am înțeles ideea de bază a filmului, dar mi se pare că felul în care e realizat scoate în evidență doar două lunatice, o planetă care lovește pământul în final și cam atât. M-am plictisit îngrozitor timp de 2 ore. Oare sunt singura? Sinceră să fiu, nu îi înțeleg pe cei care au spus pe cinemagia că este o adevărată capodoperă! O fi jucat Kristen Dunst bine, dar nu suficient încât să salveze rezultatul. Și nici de ce are nota 7.1 pe IMDb nu pot să înțeleg. Mă așteptam la mult mai mult de la acest film.

Voi ați văzut filmul? Ce părere aveți?

Sinopsisul de pe cinemagia.ro:

Pământul este ameninţat de ciocnirea cu o planetă mult mai mare în această abordare foarte europeană a lui Lars von Trier a genului disaster movie.

Drama lui Trier, pe alocuri cu accente de thriller, povesteşte viaţa şi relaţia a două surori ce vor fi puse la încercare în momentul în care o planetă apropiată ameninţă să se ciocnească de planeta noastră.

Acţiunea filmului se centrează pe nunta personajului jucat de Kristen Dunst, prezentată iniţial ca un moment fericit, dar care ulterior este perturbată de intrigi din sânul familiei şi de apariţia neprevazută a unei planete ce fusese până atunci ascunsă de Soare şi care, acum, ameninţă să intre în coliziune cu Pământul.

Trailer:

4 gânduri despre „Melancholia – o dezamăgire totală

  1. Ma gandeam ca sunt eu cu capul si ca nu am prins ideea filmului, dar ma bucur sa vad ca nu sunt singura! :))
    Il vazusem cu ceva vreme in urma dar am tot sarit peste el pana acum vreo cateva saptamani cand am zis „Hai sa vad ce e de capul lui!”. Dupa mai bine de 30 de minute ma intrebam daca s-a intamplat ceva important in film si eu nu mi-am dat seama.
    Spre norocul meu, trebuia sa plec si nu am stat sa ma uit secunda cu secunda pana la capat si ultimele 60 de minute din film le-am vazut in 10 minute. Si totusi speram ca poate se intampla ceva care sa ma fac sa nu mai dau inainte filmul si sa ma uit cu interes (macar la acea secventa, daca nu pana la final), dar nu.
    Am vazut in schimb Upside down (tot cu Kristen Dunst) si mi s-a parut destul de ok, desi cand am vazut ca e tot ea in rolul principal, ma asteptam sa fie la fel de „interesant” ca si Melancholia.

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

