The Lying Game – anulat de ABC Family

ABC Family a decis să nu îi mai ofere serialului The Lying Game un al treilea sezon, așa că am rămas fără încă un serial bun.

Alexandra Chando, actrița care le interpreta pe gemene a dat vestea printr-un mesaj pe Instagram.

To our awesome #lyinggame fans, thank you for these two amazing seasons. Unfortunately, ABC Family has decided not to bring us back for a third season. We so wanted to do 10 more for you guys! Thanks for your support and keep up with the cast to see what’s next for us!

Încă nu îmi vine să cred. Îmi plăcea destul de mult serialul. The Lying Game seamănă puțin cu  Pretty Little Liars, și când spun asta, mă refer la faptul că povestea este plină de mister și reușește să te țină în priză episod după episod.

Sunt  supărată pe ABC Family pentru că anulează seriale pe bandă rulantă. Așa s-a întâmplat și cu The Nine Lives of Chloe King după numai un sezon.

The Lying Game are 30 de episoade, 20 în primul sezon și 10 în cel de-al doilea. Povestea pleacă de la cărțile lui Sara Shepard publicate și la noi în țară, la editura Leda, sub numele Jocul Minciunii. Găsiți primele 3 volume ale seriei aici (click). Dacă vreți să aflați mai multe despre primul volum, citiți recenzia mea de aici (click).

Ce părere aveți despre anularea serialului? Voi îl urmăreați?

4 thoughts on “The Lying Game – anulat de ABC Family

  1. Şi eu urmăream serialul şi îmi plăcea să ma uit la el deoarece, vorba ta, era in stilul PLL. Îmi pare rău să aud că iar mai scad un serial de pe lista mea. Nu o sa mai avem la ce să ne uităm în stilul ăsta :)). Şi Chloe King părea drăgutţ…

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

