OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mă întorc…

Da, ați citit bine. Mă întorc pe blog cu forțe proaspete și o mulțime de idei.

Au trecut aproximativ 2 ani de când nu m-am mai ocupat de blog și îmi pare rău că a trebuit să îl abandonez.

Ce s-a schimbat în ăștia 2 ani? Păi, eu. Am crescut, m-am maturizat, am avut timp să călătoresc, să cunosc persoane incredibile și să descopăr locuri și lucruri minunate.

Am început deja să schimb aspectul blogului, iar pasul următor este să schimb puțin și conținutul acestuia. Până acum am scris foarte mult despre cărți, ecranizări și puțin despre seriale. De azi înainte voi scrie despre tot ceea ce mă preocupă, despre lucruri care cred că v-ar putea interesa, despre proiectele în care m-am implicat și în care v-ați putea implica și voi, despre cărți, filme, seriale, muzică și multe altele.

Deocamdată vă urez un Crăciun cât mai fericit alături de cei dragi!

 

3 thoughts on “Mă întorc…

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

