Eindhoven… fuga prin oraș

În ultimul timp am avut șansa de a călători în diferite țări din Europa printr-un program realizat de Comisia Europeană, Erasmus +. Așa am întâlnit o mulțime de tineri din diferite colțuri ale Europei, iar cu o parte dintre ei încă am o legătură destul de strânsă. Cam așa am ajuns să vizitez Eindhoven (Olanda) pentru o săptămână.

Ana e vinovată de vizita mea acolo! Ea este una dintre persoanele cu care încă vorbesc foarte des. Vine din Spania, dar noi ne-am întâlnit tocmai în Polonia în unul dintre proiectele despre care vă spuneam. Acum, Ana este o studentă Erasmus în Eindhoven și atunci când mi-a propus să o vizitez, nu am ezitat.

În curând o să vă povestesc mai mult despre aceste proiecte și despre modul în care puteți participa și voi 🙂

M-ai jos am atașat și un clip, mai bine spus încercarea mea de a filma centrul orașului Eindhoven. Sper că data viitoare voi reuși să mă descurc mai bine, dar până atunci sper să vă placă ce a ieșit.

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

