Lupta (Jurnalele Vampirilor) – L. J. Smith

M-am grăbit puțin și am terminat de citit primele 4 volume din Jurnalele Vampirilor în câteva zile, dar cum timpul nu îmi permite nu am reușit să fac și o recenzie, dar acum am profitat de acest weekend prelungit și să vedeți ce a ieșit.

Cred că am mai spus faptul că ador Jurnalele Vampirilor, atât cărțile, cât și serialul chiar dacă diferențele sunt uriașe. Fiecare are un stil fermecător ce te face să rămâi „prizonier” și să îți dorești să citești mai departe până ce realizezi că ai terminat volumul.

Lupta, cel de-al doilea volum al seriei, începe într-un mod foarte dramatic. Stefan este dispărut, iar Elena îl consideră vinovat pe Damon. Elena insistă să îl creadă vinovat, dar el nici măcar nu o bagă în seamă, așa că Elena încearcă să îl găsească pe Stefan cu ajutorul prietenilor ei.

Mi-a plăcut foarte mult felul în care se comporta Bonnie. Chiar dacă se temea să își folosească puterile magice, ea este în stare să riște pentru a o ajuta pe Elena. Astfel, Bonnie descoperă locul în care ar putea fi Elena, deși tot ceea ce vede nu este foarte clar, Matt le ajută să descopere locația exactă în care se află Stefan.

Chiar dacă Stefan este găsit singur și extrem de slăbit și el nu își amintește cine i-a făcut rău, atât el, cât și Elena știu că pericolul este încă prezent.

Nu vreau să vă povestesc întregul volum, dar pot să vă spun că merită citit. Mie mi-a plăcut foarte mult și nu uitați că Elena, atât cea din cărți, cât și cea din serial nu se dă în lături de la nimic pentru a-și salva iubirea vieții, și acum își dorește să știe cine l-a atacat pe Stefan.

Nu ratați excepționala continuare în care Elena, încercând să iși protejeze iubirea vieții se întoarce împotriva lui Stefan.

8 gânduri despre „Lupta (Jurnalele Vampirilor) – L. J. Smith

  1. Si mie imi place la nebunia seria Jurnalele Vampirilor… am urmarit toate episoadele si am citit si primele 4 carti si acum o citesc pe a5a:D:D deabea astept sa apara si al 6-lea volum:D:D

    Apreciază

    • Mai sunt mai mult de doua parti. Hai ca iti explic eu: Sunt 4 Volume care au fost scrise in ’92 (aparute la Leda sub denumirile: Trezirea, Lupta, Furia, Reuniunea), apoi in 2008-2009 autoarea a mai scris in continuarea acestei serii inca 3 carti (prima deja aparuta la Leda: Întoarcerea: Caderea Noptii, a doua apare la inceputul lui 2011 si a treia probabil undeva prin mai).
      In plus exista si o serie (inca neterminata), un prequel, Jurnalele lui Stefan – e scrisa dupa serial si actiunea are loc inainte ca Stefan sa o cunoasca pe Elena. Aceste volume sunt in curs de aparitie.

      Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!