Skip to content

Micuțele Mincinoase (Pretty Little Liars) de Sara Shepard la Leda

ianuarie 25, 2011

MICUŢELE MINCINOASE

Vol. 1 din seria Micuţele mincinoase de Sara Shepard

FEREŞTE-TE DE FETELE FRUMOASE CU SECRETE ÎNTUNECATE!

Seria supranumită de Publisher’s Weekly „Neveste disperate pentru adolescenți” figurează de 33 de săptămâni în lista de bestselleruri a New York Times

Tradusă până în prezent în 28 țări (printre care Franța, Germania, Suedia, Norvegia, Brazilia etc.)

Serialul produs de ABC Family urmează să fie difuzat în 2011 și în România sub numele de Micuțele Mincinoase.

TOATĂ LUMEA ARE CEVA DE ASCUNS:

CU ATÂT MAI MULT SPENCER, ARIA,

EMILY ŞI HANNA

Spencer râvneşte la iubitul surorii ei. Aria are fantezii erotice cu profesorul său de engleză. Emily s-a îndrăgostit de noua ei colegă de şcoală. Iar Hanna apelează la soluţii dezgustătoare ca

să-şi menţină frumuseţea.

Dar, de când prietena lor Alison a dispărut, ele trebuie să păstreze un secret şi mai important.

De unde ştiu eu? Uite că eu ştiu totul despre fetele rele care au fost cândva, fetele obraznice care sunt acum şi secretele sumbre pe care trebuie să le păstreze. Şi… ia ghici ce voi face? Vă voi spune tot ce ştiu…

Traducere din limba engleză şi note de ADRIAN DELIU

ISBN: 978-973-102-317-5

Format: 13×20 cm, 320 pagini

Cartonată

Preţ: 39,90 lei

Seria supranumită de Publisher’s Weekly „Neveste disperate pentru adolescenţi” figurează de 33 de săptâmâni pe lista de bestselleruri a

New York Times

Tradusă până în prezent în 18 ţări (printre care Franţa, Germania,

Suedia, Norvegia, Brazilia etc.)

Serialul produs de ABC Family urmează să fie difuzat în 2011 şi în România

Seria supranumită de Publisher’s Weekly „Neveste disperate pentru adolescenţi” figurează de 33 de săptâmâni pe lista de bestselleruri a

New York Times

Tradusă până în prezent în 18 ţări (printre care Franţa, Germania,

Suedia, Norvegia, Brazilia etc.)

Serialul produs de ABC Family urmează să fie difuzat în 2011 şi în România

Seria supranumită de Publisher’s Weekly „Neveste disperate pentru adolescenţi” figurează de 33 de săptâmâni pe lista de bestselleruri a

New York Times

Tradusă până în prezent în 18 ţări (printre care Franţa, Germania,

Suedia, Norvegia, Brazilia etc.)

Serialul produs de ABC Family urmează să fie difuzat în 2011 şi în România

86 comentarii leave one →
  1. ianuarie 25, 2011 19:44

    Abia astept sa apara cartea si sper ca seria sa aiba succes pentru ca LEDA sa continue sa publice in continuare seria:X

    Like

  2. ianuarie 25, 2011 19:45

    Si coperta tie-in este foarte tare :X

    Like

  3. ianuarie 25, 2011 20:15

    HEY, e chiar mijto :D si la prima vedere amuzant :))

    Care crezi ca sunt ele?

    Yo cred ca Spencer e aia din stanga, Aria e aia blonda, Emily aia cu degetul la gura si Hanna aia din stanga… Sau cel putin asa cred eo :P

    u?

    Like

    • ianuarie 25, 2011 20:20

      Nu știu, dar dacă urmărești măcar primul episod al serialului o să afli.

      Like

      • dya permalink
        ianuarie 25, 2011 20:35

        Spencer e aia din stanga, Emily aia din dreapta, Hanna e cea blonda si Aria e cea cu degetul la gura ;) ma uit la serial:)

        Like

      • ianuarie 25, 2011 20:42

        Mersi pt lamurire.

        Like

    • bbei permalink
      mai 26, 2011 19:07

      cea cu degetul la gura este aria.cea blonda hanna.cea din dreapta emily, iar cea din stanga spencer.xoxo.:*

      Like

    • milana permalink
      iulie 24, 2011 14:37

      spencer aia din stanga, Aria aia cu degetul la gura, Hanna cea blonda si Emily este cea din dreapta

      Like

    • milana permalink
      iulie 24, 2011 14:39

      Spencer este cea din stanga, Hanna cea blonda, Emily este in dreapta iar Aria este cea din mijloc, cu degetul la gura.

      Like

    • august 10, 2011 13:33

      defapt …Aria este cea cu degetul la gura,Spencer este cea din stanga cu ai spus Hanna este cea blonda si Emily cea din dreapta :)

      Like

    • septembrie 20, 2011 18:57

      ca sa stie toata lumea eu stiu cum se numesc fetele blonda:este hanna cea din stanga este spencer cea cu degetul la gura este aria iar cea din dreapta este emily !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! desteptilor

      Like

  4. tudy permalink
    ianuarie 25, 2011 20:37

    ce taree!! mi-o iau la targ in martie :)

    Like

  5. ianuarie 25, 2011 21:47

    Astazi a aparut si ep 14 din serial :X:X Sabina daca pana acum nu ai urmarit, te sfatuiesc, asa iti vei face si o mica impresie despre carte si vei vedea ca atat serialul , cat si cartea vor fi minunate :X

    Like

    • ianuarie 25, 2011 21:57

      O sa ma uit la serial, dar cred ca mai intai o sa citesc primul volum. Mai astept putin.

      Oricum sunt sigura ca o sa imi placa la nebunie, atat seria, cat si serialul.

      Like

  6. ioana permalink
    ianuarie 26, 2011 15:29

    interesanta cartea; imi plac minciunile, secrtele si intrigile. cred ca serialul e in genul “GG”, nu?
    Tudy a pomenit de un targ in martie…despre care este vb.?nu e cel de la Romexpo, nu?ala parca era in iunie…daca stie cineva sa ma lamureasca si pe mn, va rog :)

    Like

    • ianuarie 26, 2011 15:33

      Da. Serialul e in genul lui GG, desi nu l-am vazut inca, am auzit o multime de pareri bune.
      Tudy a pomenit de targul de carte de la Brasov din martie. Bookfestul e in iunie la Romexpo.

      Like

  7. ianuarie 26, 2011 17:53

    GG e chiar un serial super…te prinde din prima clipa…nu am citit cartile(desi acum nu pot din cauza ca stocul e epuizat) dar am auzi ca sunt cateva diferente intre carti si serial,destul de multe dupa parerea mea…momentan nu pot sa-mi dau cu parerea care este mai bun:seria de carti sau serialul…amvazut trailerul d la preety little lairs,pare destul de interesant dar mai ast un pik,sa mai apare ep…si eu sunt curioasa km v fi cartea…avand in vedere k e d la leda tre sa fie mishto…

    Like

    • ianuarie 26, 2011 18:10

      Eu am citit primele doua volume si intradevar sunt o multime de diferente si unele sunt mari. Sincer, cartile sunt foarte mici ca dimensiuni si asta se reflecta foarte tare si in continut. Cel putin mie mi s-a parut mai bun serialul, desi nu pot sa spun ca nu mi-au placut cartile. Imi place stilul in care sunt scrise, dar as fi vreut sa fie mai consistente in conturarea personajelor.

      Like

      • afrodita permalink
        martie 10, 2011 03:23

        si mie imi place ami mult filmul. inca nu stiu de a 2-a carte. in carte scriitoarea le face cam prostute si pline de defecte, in timp ce in serial sunt mai ordonate, mai k capul pe umeri si amuzante (amuzante sunt si in cate). in carti ma oboseste denumirea marcilor care e tot la al 20 lea cuvant. oricum nu mi se pare o scriitoare buna. inca nu stiu cine e A, dar imaginatie are Sara Shepard. dak va fi mona cum afirma unii imi retrag cuvintele pt k mona mi se pare proata si superficiala in film, iar in carte nu prea apare.

        Like

  8. ioana permalink
    ianuarie 27, 2011 15:47

    ms pt. raspuns Sabinna ! eu sunt din Buc. si cand am auzit de targ in martie speram si eu sa mai fac rost de niste carti la pret redus:) pana in iunie …mai am de asteptat!

    Like

  9. ianuarie 27, 2011 20:41

    am observat k cartile au 200 si cv d pagini,probabil dc se facea film ar fi fost aproape la fel ca si cartile dar asha s-au fakt diferente,orikm fata de TVD diferentele sunt mai mici

    Like

  10. februarie 4, 2011 18:18

    am si eu doua intrebari:
    1) serialul va fi difuzat si in romania?daca da pe ce program?
    2) cate carti are seria?

    Like

    • februarie 4, 2011 20:08

      1. Serialul va fi difuzat in Romania, dar nu se stie postul inca.

      2. Seria are pana in prezent 8 volume, dar autoarea mai scrie inca 4.

      Like

  11. Diana permalink
    februarie 7, 2011 20:37

    Mai, dar cartea a aparut la noi ? Ca n-am inteles..si..Sabinna de unde sti ca o sa fie la Tv serialul ? Cat de super !! Imi place la nebunie ..si abia astept sa imi cumpar si cartile.
    Hanna e preferata mea :)

    Like

    • februarie 8, 2011 15:17

      Cartea apare zilele astea. O poti precomanda direct de la editura si o vei primi foarte repede. Pana pe 10 februarie cartea o sa fie disponibila pe site-ul editurii si dupa 10 o poti cauta si prin librarii.

      Serialul o sa fie difuzat in Romania 100% (sursa: Editura Leda), dar din pacate nu stiu pe ce post.

      Like

      • Diana permalink
        februarie 9, 2011 20:10

        Mersi de raspuns ! :)

        Like

  12. alina permalink
    februarie 9, 2011 14:47

    Stie careva cand va apare si volumul 2?O data cu aproximatie!

    Like

  13. Cristina permalink
    februarie 10, 2011 10:29

    Serialul este super!mult mai interesant decat GG, serial al carei fane eram de mult timp.Am toate cartile din colectia GG .Asa ca in mod sigur le voi lua si pe cele PLL!si totusi un singur vol e 40 lei?

    Like

    • februarie 10, 2011 15:00

      Inca nu am vazut serialul, dar planuiesc dupa ce o sa citesc primul volum.

      Da, primul volum e 40 lei, dar daca il comanzi de pe site-ul editurii primesti reducere 25%, adica platesti 30 lei si transportul e gratuit si poti sa primesti carte in 2 zile prin curier rapid. Mie mi se pare destul de rentabil.

      Like

  14. georgia permalink
    februarie 26, 2011 13:58

    can apare volumul 2?

    Like

  15. andr33a permalink
    martie 6, 2011 10:49

    pe ce canal este serialul? daca as sti canalul si ora as putea sa ma uit si eu

    Like

    • martie 6, 2011 11:07

      Inca nu se difuzeaza. Nici macar nu se stie postul TV, desi eu cred ca e PROTV. In plus, serialul va fi difuzat prin toamna.

      Like

  16. andr33a permalink
    martie 6, 2011 11:28

    atunci daca inca nu se difuzeaza cum de unele se uita la serial?

    Like

    • martie 6, 2011 12:04

      Simplu. Internetul!! Exista mai multe site-uri pe care se poate vedea serialul cu subtitrare.

      Like

  17. Marina permalink
    martie 13, 2011 15:01

    Buna.Mi-am luat si eu prima carte de la targu de carti si mi se pare super:x

    Voiam sa intreb daca a aparut si a2a,stie cineva?Si daca da,de unde o pot lua?

    Merci mult:*

    Like

    • martie 14, 2011 16:51

      Mai e putin pana apare al doilea volum. Urmareste blogul si o sa vezi data de aparitie atunci cand va fi disponibila.

      Like

  18. Marina permalink
    martie 14, 2011 19:30

    ok,merci mult>:D<

    Like

  19. Andra permalink
    martie 19, 2011 13:27

    Spencer e cea din stanga, Hannah e blonda, Aria e cea cu degetul la gura si Emily e aia mai chinezoaica :)
    sunt super si cartile si serialul :X le ador :X

    Like

  20. ioana permalink
    martie 24, 2011 16:06

    care dintre voi are filmul????

    Like

  21. martie 24, 2011 19:35

    am citit primul volum si am vazut si primul sezon… diferentele sunt mari… darnu chiar in TVD… in primul ep e aproape tot vol 1 pescurtat… mai apare si cate ceva de prin carte prin celelalte episoade… mi-a placut prima carte( si probabil ca o sa-mi placa si celelalte) dar serialul e mai bun dupa parerea mea… si personajele din serial sunt descrise dif de cele din carte… ex ikn carte emily are parul blond roscat in film e bruneta… orikm actiunea e bn conturata… astept urmatoarele vol si din ce am citit p net pana akum sunt doar 6 vol in america… vor fi mai multe?:)

    Like

    • dya permalink
      martie 25, 2011 10:28

      pana acum sunt 8 volume…si diferentele nu sunt chiar asa mari, in afara de descrierea fetelor, spencer si emily sunt blonde in serial si hanna roscata, actiunea e cam la fel, dar e altfel ordinea…

      Like

  22. Roxi permalink
    aprilie 3, 2011 17:11

    Am vazut primul sezon de la Pretty Little Liars si am citit si cartea . Imi place foarte mult ..si povestea e foarte interesanta :X . De abia astept sezonul 2 si volumul urmator :) .

    Like

    • aprilie 3, 2011 17:14

      Ma bucur ca ti-a placut. Si eu am citit primul volum si pot sa spun ca mi-a placut la nebunie. Acum urmeaza serialul… inca nu m-am uitat la el, dar nu vreau sa il ratez.

      Like

  23. rebeka permalink
    aprilie 5, 2011 20:08

    unde pot viziona serialul online..pe vply este?? multumesc

    Like

  24. Ralu permalink
    aprilie 9, 2011 11:14

    ii tare prima pare…..Dar cand apare si in romania partea a doua?:D:)

    Like

  25. Ralu permalink
    aprilie 9, 2011 11:15

    …… parte*

    Like

  26. Den permalink
    aprilie 21, 2011 19:29

    Am vazut primul sezon… super misto!! Al doilea o sa apara prin inunie?? Si volumul 2 cand o sa apara…??

    Like

  27. Dizzy permalink
    aprilie 24, 2011 02:25

    Super carte:X:X …CEa mai tare carte pt. fete ;)..

    Like

  28. anutza permalink
    mai 23, 2011 14:38

    va rog frumos spunetimi si mie unde pot gasi sa vad si eu serialul pe net va rog frumos raspundtimi si mie unda dintre voi…….ms muillt anticipat cartea este chiar spechera mi.a plakut la nebunie :*:* :)

    Like

    • mai 23, 2011 15:05

      Cauta pe google Pretty Little Liars serial online subtitrat si o sa gasesti site-uri pe care o sa il poti vedea.

      Like

  29. vali permalink
    iunie 6, 2011 10:41

    cine vrea sa vizionze pretty little liars poate intra pe vplay sai blinkx remote

    Like

  30. Ralu permalink
    iunie 6, 2011 15:04

    A APARUT PARTEA A DOUA LA MICUTELE MINCINOASE!!!!!:x:x:xinca nu miam cumparato dar o so cumpar:D……am vazut primu sezon si deabia astept sa apara al doilea…:X:X:X

    Like

  31. Chiriac permalink
    iunie 21, 2011 09:46

    Eu mi-am luat cartea si nu imi vine a cred ca sunt 10 volume,si am auzit ca sara shepard vroia ca coperta sa fie altfel,adik cu o papusa ca toae celelalte 9.Mi-am luat-o pt ca stiu a in carte mona este A dar sunt diferite, de exemplu la inceput arata cateva secvente inainte sa arate cum a inceput primul ep. din serial.

    Like

  32. Rux permalink
    iunie 23, 2011 21:15

    Draga Crys ~ Miky , hai sa-ti zic eu cum le cheama pe fete, le-ai incurcat total: Prima e SPENCER, intr-adevar;
    Cea blonda e HANNA
    Cea cu degetul la gura este ARIA
    Iar ultima este EMILY.

    Iti vei da seama daca te uiti la serial :* Merita vazut

    Like

  33. isa permalink
    iulie 15, 2011 02:16

    cate sezoane o sa existe in total? eu ma uit deja la el pe serialulmeu.ro, e subtitrat si se incarca foarte repdede. pana acum sunt deja 2 sezoane, e foarte incitant. il recomand.

    Like

    • iulie 15, 2011 09:09

      Nu se stie exact. Depinde cum va fi primit de public si cata audienta va avea sezonul doi pentru a se stabili sezonul 3 si tot asa.

      Like

  34. iulie 30, 2011 00:51

    a aparut si sezonul 2 .. cel mai bun site de vizionat..fara sa astepti.. este peteava.ro

    Like

  35. emillia permalink
    august 8, 2011 00:39

    daca are cineva cartea/cartile in format electronic nu imi da si mie? ms

    Like

  36. Sabiiii permalink
    august 25, 2011 01:47

    Buna Sabina…ma numesc Sabina. Spre rusinea mea nu am citit toate comentariile asa ca imi cer scuze daca repet o intrebare.:D

    Am vazut ca de exemplu sunt 2 tipuri coperti la micutele mincinoase : prima este aceasta care o ai si tu pe blog [ si aici te rog sa imi spui daca toata povestea este intr-un volum sau mai exista un altul cu fetele care apar si in serial pe coperta]

    : si a 2-a este este cea unde pe fiecare volum [ in numar de 3 ] apare doar o fata in pozitia Ariei , adica avand degetul la gura.

    Intrebarea este care este diferenta dintre aceste carti. Continutul este acelasi si difera de exemplu doar editura?.

    P.S: recunosc nu sunt cea mai mare fana a cartilor si sunt umpic rusinata cu asta, dar pe aceasta chiar vreau sa o citesc si te-as ruga sa ma lamuresti si pe mine.
    Multumesc

    Pentru Sabina, cu drag,
    Sabina

    Like

    • august 25, 2011 18:13

      Buna Sabina,

      Nu conteaza daca repeti vreo intrebare, asa ca daca mai vrei sa stii ceva dupa ce iti explic poti sa intrebi linistita.

      Micutele mincinoase a aparut la Leda si nu in alta parte. Primul volum are coperta tie-in, adica cea cu actritele din serial. Pentru volumul 2 si 3 sau folosit alte coperti pentru ca cei de la Warner bros/Alloy nu au permis copertile tie-in, deci Leda a trebuit sa publice volumele cu alte coperti. Astfel volumele 2 si 3 se numesc Impecabil si respectiv Perfect. Continutul nu e acelasi, actiunea cartilor desfasurandu-se una dupa alta, in volume. Sper ca ai inteles acum.

      Like

  37. Sabiiii permalink
    august 25, 2011 18:21

    Am inteles.. Deci cartile chiar daca au coperte diferite trebuie sa le cumpar pe toate pentru a afla toata povestea nu? Adica nu se afla tot in cartea ce are coperta tie-in . Eu asta am inteles :D. Este un fel de La Medeleni numai ca primul volum are o coperta diferita de celelalte volume. Cam asa nu ?:D

    Like

    • august 25, 2011 18:43

      Nu stiu care e treaba cu La Medeleni, dar povestea se intinde pe parcursul a mai multor volume, deci trebuie sa incepi cu primul volum si sa continui cu urmatoarele.

      Like

  38. august 25, 2011 18:59

    Faza cu La Medeleni era o comparatie. In orice caz multumesc pentru lamurire :*

    Like

    • august 25, 2011 19:01

      Stiu ca era o comparatie, da nu stiu copertile de la La Medeleni. Oricum, trebuie sa citesti toate volumele seriei in ordine pentru a intelege povestea. Peste granite sunt publicate 9 volume parca.

      Like

  39. otto alexandra permalink
    ianuarie 11, 2012 19:57

    eu cred ca Jenna e “A” sau Lucas . !

    Like

  40. Bibi permalink
    ianuarie 26, 2012 00:27

    Dragele mele, exista peteava.ro sau, mai bine, vplay.ro unde aveti toate seriale subtitrate si gratis!!!!!! inclusiv PLL

    Like

  41. alinutz permalink
    februarie 9, 2012 21:42

    In serial A este aceeasi persoana ca si in carti?

    Like

    • februarie 10, 2012 02:42

      Eu am citit doar primul volum, asa ca nu pot sa iti spun pentru ca inca nu stiu.

      Like

    • Cristina permalink
      iulie 29, 2012 15:40

      A aflat cineva din carti cine e A? sper ca nu se va anula serialul si daca ar fi asa ne va lasa in aer si nu va sti nimeni cine e acea persoana.

      Like

  42. februarie 15, 2012 17:11

    buna ma numesc alina si mam uitat loa primu sezon si ma placut foarte mult si aj vrea sa gasesc si sezonu 2 dar nu il gasesc

    Like

  43. iulie 21, 2012 17:12

    Stie cineva daca va aparea volumul 5 in romana? Si daca da, cand? E prea interesanta povestea.

    Like

Trackbacks

  1. La colet! (5) « Sabinna's Angel for a story
  2. Concurs Micuțele Mincinoase « Sabinna's Angel for a story

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 915 other followers

