Give up the Ghost (Mai las-o moale cu Fantomele) de Megan Crewe

Mi-am luat o scurtă pauză de la școală (teme, teste etc.) ca să vă mai povestesc despre o carte pe care o ador. Așa cum mulți dintre voi știu, eu am introdus cartea lui Megan Crewe în Campania pentru publicarea cărților preferate încă de la începutul anului trecut. Leda este o editură fantastică și a luat în considerare atât părerea mea, cât și voturile voastre. Astfel am ajuns să iau legătura și cu Megan Crewe, în același timp autoarea seriei și o persoană minunată și am ajuns să citesc aceeași carte în ambele variante (română & engleză). Tot ce pot spune e că nu m-am săturat de Cass nici după ce le-am citit pe ambele. Mi-aș fi dorit foarte mult să existe o continuare, dar din păcate nu am atât de mult noroc.

Povestea este foarte frumoasă și chiar merită citită. Cass McKenna, personajul principal, este o tânără de șaisprezece ani ce a trecut prin o mulțime de greutăți. Viața ei nu a fost niciodată roz. După ce și-a pierdut sora și după ce prietena ei cea mai bună s-a transformat peste noapte în cea mai mare dușmacă, singurul lucru pe care îl mai are Cass sunt fantomele pe care le cunoaște. Sora ei, Paige se transformă din persoana pe care o invidia cel mai mult – pentru felul ei de a se purta cu ceilalți – în cea mai bună prietenă a ei.

Deși au trecut ani de când Cass a fost aleasă la școală pentru o activitate în locul prietenei ei, Danielle, „războiul” cu ea pare departe de final. De când Danielle a început să o umilească în fața întregii școli, Cass și-a dedicat timpul descoperirii secretelor ei și ale celorlalți colegi de școală. Cu ajutorul lui Norris și Bitzy – cele două fantome din școala ei – Cass dezvăluie întregii școli cele mai ascunse și murdare secrete ale Daniellei.

Lucrurile se schimbă atunci când Tim, vicepreședintele consiliului de elevi pare să știe secretul pe care Cass îl ține ascuns de ani de zile. Tim îi cere ajutorul pentru a putea lua legătura cu mama lui și, chiar dacă la început Cass nu este de acord, ajunge să accepte.  Tim este distrus de moartea mamei lui și nu poate trece peste. Astfel ajunge să își distrugă viața, iar Cass se implică tot mai mult și încearcă să îl ajute pe Tim să treacă peste moartea mamei lui pentru a-și putea continua viața.

Cartea a plină de momente amuzante, dar și surprinzătoare. M-am amuzat copios cu situațiile și descrierile celor două fantome, Norris și Bitzy. Sunt pur și simplu două personaje foarte amuzante. Relația dintre Tim și Cass este extrem de tensionată, deși Cass face tot ce poate ca să îl ajute, el se închide tot mai mult în sine și refuză să vorbească despre lucrurile care îl macină.

O să fiți impresionați de  relația dintre Cass și mama ei, dar și de felul în care începe să se poarte ea cu Tim și nu numai. Ca să aflați finalul și alte lucruri picante despre Danielle și celelalte personaje, trebuie neapărat să citiți cartea. Stilul în care scrie Megan este atât de bun, povestea pur si simplu curge de la sine. Nu poti sa te abții din citit până ce nu ajungi la ultima pagină.

Titlul românesc: Mai las-o moale cu fantomele
Titlul original: Give up the Ghost
Autor: Megan Crewe
Editura românească: Leda
Traducător: Adrian Deliu
Pagini: 352
Continuare: –

8 gânduri despre „Give up the Ghost (Mai las-o moale cu Fantomele) de Megan Crewe

  1. Am devorat fiecare pagina a cartii si la fel ca si restul cititorilor imi pare rau ca nu este o continuare. La inceput am crezut ca este doar un roman obisnuit pentru adolescenti, insa m-a surprins placut. Ma bucur ca ai ajutat la aducerea ei in Romania, ar fi fost pacat sa nu ajunga si la noi.

    Apreciază

  2. Pingback: Concurs ~ Re-create cover ~ Mai las-o moale cu Fantomele de Megan Crewe « Sabinna's Angel for a story

  3. Pingback: Megan Crewe – o nouă serie! | Sabinna's Angel for a story

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!