Concurs Regina Elfă & Regina Arkudă și Amuletele Puterii

Update: Îmi pare rău că aseară nu am reușit să postez câștigătorii, așa că acum am notat fiecare comentariu ce intra în concurs cu câte un număr, iar căștigătorii sunt numerele 1 și 7. Câștigătorii sunt rugați să trimită datele pentru expedierea premiilor prin formularul de aici. Felicitări! 

Îmi pare rău că în ultimul timp nu am reușit să postez prea multe concursuri, așa că acum vreau să îmi iau revanșa.

De astăzi puteți paarticipa la un concurs sponsorizat de editura Tritonic. Pun la bătaie două cărți minunate ale autoarei românce Oana Stoica-Mujea, Regina Elfă și Regina Arkudă și Amuletele Puterii. Vor fi doi câștigători aleși prin tragere la sorți.

Regulile sunt simple:

  1. trebuie să fii abonat (follower) al blogului – dacă nu știți cum întrebați-mă.
  2. trebuie să răspuneți la întrebarea: „De ce vă doriți una dintre cele două cărți?” într-un comentariu mai jos.
  3. nu este obligatoriu, dar apreciez dacă spuneți și altora despre concurs, pe blogurile voatre, pe facebook sau orice altceva. Lasați și linkul sau linkurile în comentariu, dacă vreți. Nu uitați, cu cât sunteți mai mulți (participanți) cu atât mai multe concursuri voi organiza.

Succes tuturor!! Concursul se desfășoară până pe 20 august ora 20.00, iar câștigătorii vor fi afișați la ora 21.00.

28 de gânduri despre „Concurs Regina Elfă & Regina Arkudă și Amuletele Puterii

  1. Pingback: Concursuri pe blog & Campania pentru publicare « Sabinna's Angel for a story

  2. Buna sabinna. Nu vreau sa zica lumea ca parasc sau ceva, dar am observat un blog al carui nume seamana IZBITOR cu al tau (Dragosh angel for a book) 😐 In plus cineva a observat ca le-a copiat si pe Myruna si Alessa la un post 😐 Asta chiar ca e urat… Cum naiba ,,Dragosh angel for a book” ???

    Apreciază

  3. de ce imi doresc aceste carti? in primul rand vreau sa vad cum sunt aceste carti scrise de o autoare romana….imi pare bine sa vad ca nu numai americanii scriu carti bune…daca nu castig sigur le cumpar….am observat ca numa cartea a doua si a treia sunt puse la bataie, cum se numeste prima?

    2

    Apreciază

  4. Sunt follower al acestui blog.
    Imi doresc aceasta carte pentru ca nu am citit nimic scris de autoare.Din descrieri mi s-a parut o carte intrerewsanta,cu un subiect interesant care iti va memtine curiozitate pana la sfarsitul cartii.

    3

    Apreciază

  5. Imi place de tine, pui intrebari bune.
    Si daca le vreau pe amndoua? Ce zici?
    Glumeam mai devreme:D
    As alegeo pe „Regina elfa”. De ce? In ultimul timp m-am gandit la elfi si nu stiu de ce, dar am facut-o. Si nu numai, vreau sa citesc o carte scrisa de un roman, nu de alta, dar ma apuca si pe mine inspiratia si scriu.

    4

    Apreciază

  6. Imi doresc Regina elfa deoarece sunt convinsa ca Oana Stoica Mujea este o autoare minunata si as dori sa citesc cartile ei, dar cum concursul contine decat vol 2 si 3 … aleg vol 2 si cu siguranta imi voi cumpara primul volum chiar daca voi castiga sau nu.

    5

    Apreciază

  7. Sunt follower al acestui blog.
    Nu am citit inca nicio carte scrisa de aceasta autoare,Oana Stoica-Mujea.Si chiar mi-ar placea sa citesc una din cele doua carti.
    In ziua de azi,unii oameni apreciaza mai mult cartiile din strainatate,uneori uitand sa aprecieze si valorile scriitorilor romani.
    Si eu am fost ignoranta si nici macar nu auzisem de aceasta scriitoare,insa pe baza multor recomandari si recenzii privind cartile scrise de Oana-Stoica Mujea mi-am dat seama ca este o autoare ce merita citita.
    Iar o prietena chiar mi-a imprumutat cele doua volume:Razboiul Reginelor 1 si 2 si abia astept sa le citesc.

    9

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!